Hop til indhold
Seductiongirls

Jule party i December Seduction og Madonna...

Recommended Posts

Guest tzatiki

HVOR er det dog godt, at de danske klinikker har en gratis specialkonsulent på eroguide.dk, som ikke er tilbageholdende med meninger, fantasifulde strategier og vejledning. Og så er det tilmed baseret på massiv erfaring fra Tyskland.

Og vi andre bliver helt sikkert aldrig trætte af at læse konsulentens tips og erfaringer fra gangbangs med glade rumænere og pølsebord på Hotel Zimmerfrei.

Jeg kan desværre ikke komme til det omtalte jule-party, da jeg ikke bryder mig om mormors frikadeller. Men jeg synes at alle andre skal gøre det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ren reklame for arrangementet hører til under annonceringsforumet hvor SG også har oprettet en annonce for arrangementet. Dette har Rejsenetværk i dag, for en times tid siden, også fået at vide at det forholder sig sådan og det er vi sikre på at han er indforstået med. Omvendt står det helt frit for Rejsenetværk og alle andre at diskutere arrangementet her under General debat. Lad os undgå at denne debatstreng skal udvikle sig til en diskussion om personen Rejsenetværk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Kære Knajten.

Nu er vi jo nødt til at spørge dig hvorfor det er et problem med at betale et depositum. Vi stiller ovenikøbet bank overførelse til rådighed plus kvittering..

Vi alle kan jo gå rundt og sige stol på mig og i mange tilfælde gør man det bestemt også, dog ikke pga Jyder, for Københavner kan man vel også stole på ik ??.

Det har vi da bevist igennem de sidste 12 år og med de 5 sexparties vi allerede har afholdt.

Men vi kan jo vende den om og sige til dig, bare rolig Knajten, du kan stole på os, men hvorfor gør du ikke ?

Venligst Little Mama san :D

Tja jeg kunne jo sige det samme og jeg har heller ikke svigtet

Men skidt pyt, I holder jeres arrangement og jeg holder mig væk

Så er vi alle glade

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...