Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har kigget på Bees billede i pænt lang tid nu, og idag hvis jeg bestilt tid hos hendes, jeg ringer der over og får en tid kl 15 og da jeg ankommer spørg jeg om prisen siger hun 1200 for body to body i 1 time, men jeg tog kun 1000 kr med da jeg ikke fik prisen af vide da jeg ringede til dem. 

for de 1000 kr får jeg 45 min body to body, og det er penge givet godt ud, vi starter med og hun giver min massage i 10 min, og så skal jeg vende mig om, hvor hun sutter og ligger sig op i en 69er, efter 5 min sætter hun sig op på mig og rider mig ret godt, hun kysser med tunge og lever sig rigtigt ind i det, det er lige det jeg gerne vil have. jeg får hende vendt om til doggy og jeg kender mig selv godt nok til og vide, at vist jeg fortsætter i doggy i alt for lang tid, så kommer jeg ret hurtigt, så får hende lagt ned på ryggen smidt hendes ben op over ørerne og så ellers bare banke pikken i bund, det er så der jeg kommer. Jeg kigger på uret og der er kun gået 20 min af mine 45 min, så vi sidder og kigger ind i spejlet og hun står foran mig og jeg får lov og lege med hendes bryster og så tager hun fat om min pik igen og begynder og spille den af igen, og så sker det sku igen, jeg får lagt hende ned og så skal hun ellers bare slikkes, jeg får stiv pik igen, og hun begynder og sutte igen og jeg får lov og komme i munden på hende. Så kigger jeg lige på uret igen, og så er der gået 45 min. 

 

10 stjerner fra mig til Bee

 

 

https://annoncelight.dk/showad/228712

Del dette indlæg


Link til indlæg
henrik_klausen skrev, for 40 minutter siden:

er hende Bee som kommer til vejle snart

Tror at det er Beer som snart kommer tilbage til Vejle du tænker på?

Del dette indlæg


Link til indlæg
henrik_klausen skrev, for 7 timer siden:

håber det er hende som kommer til vejle

Bee er altid i Fredericia, så vil næsten garantere at hun ikke kommer til Vejle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...