Hop til indhold
Allerhelst Thai

Tantawan Massage - Peter Bangsvej

Recommended Posts

 

Bee som jeg besøgte denne gang, har jeg besøgt for flere år siden på Sindshvilevej på Frederiksberg. 

https://tantawanmassage.dk/

Dette besøg hos Bee, var nu ikke lige hvad jeg havde håbet på og heller ikke som jeg mindes mit besøg hos hende på Sindshvilevej var.

Bee har nogle fantastiske bryster, som hun med fornøjelse fortæller at blevet lavet. Det er altså svært at forstå for de er rigtig gode. Bee er bedstemor og har 2 børnebørn. Da jeg besøgte hende på Sindshvilevej havde hun kun et.

Jeg synes hun er en flot kvinde, oppe i 50,erne er hun og hun holder sig godt. Har en lidt stor men go fin røv.

Jeg var lidt uheldig med hende, måske havde hun en lidt dårlig dag, det ved jeg ikke. Der var ikke noget blow til mig, men jeg måtte dog godt slikke hende. Det var en ok tur og hun smagte godt. Der var ikke noget kysseri. Hverken før eller efter slikketuren.

Hun var ikke meget for at skifte stillinger og beklagede sig lidt når jeg synes det var tid til at skifte. Vi gik bestemt ikke over tiden og hun skyndede på mig for at blive færdig. Det er altså noget af en killjoy at blive skyndet på.

Jeg mindes hende ikke sådan fra Sindshvilevej, så måske en dårlig dag, eller også er hun bare ikke så glad for arbejdet mere helt generelt.

Jeg mener at det var 1000 for en time. Jeg benyttede mig af bagindgangen, da der var håndværkere som var ved at male facade og der var dækket af med plastik for døren ned til kælderen. (ikke Bees bagindgang J for det er ikke noget jeg er interesseret i – hæhæ) (og jeg ved slet ikke om hun tilbyder denne service)

Det er samme lokaler som Pim tidligere har været i.

Bee kommer jeg ikke til at besøge igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er hende, der er på flere af billederne, så tror jeg altså ikke, hun er i 50'erne. Men hvis det er hende, der kun er på et enkelt billede, så har du sikkert ret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Magico skrev, for 11 timer siden:

Hvis det er hende, der er på flere af billederne, så tror jeg altså ikke, hun er i 50'erne. Men hvis det er hende, der kun er på et enkelt billede, så har du sikkert ret.

Den er nu god nok!

Besøgte hende for 4-5 år siden på Sindshvilevej. Der fortalte hun at hun lige var rundet 50, og at hun var farmor.

Ja, hun holder sig rigtigt godt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...