leo kbh 599 Skrevet 12. Januar, 2019 Se, det er jo smart, én mand opretter en hjemmeside og tilbyder så, at du kan få passet konen, nogle timer (helt gratis oven i købet) Den hedder simpelhen http://www.konepasning.dk/, der er også lidt pirrende noveller, om hvordan han passer konen, hvis nogen skulle være interesseret. Gad vide, om det ikke kunne give lidt inspiration for andre, om også at tilbyde at PASSE en KONE eller 2, engang imellem Ku du tænke dig dét, så kunne du jo annoncere det herunder og beskrive hvordan hun skal passes, så kunne vi alle sammen inviteré konerne/kæresterne ind på eroguide, så de kunne se, om der var en interessant konepasser, de kunne tænke sig at blive passet hos. Det ser jo ud til at han passer godt på hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB1 23 Skrevet 12. Januar, 2019 Markedet herinde drejer sig vist mest om mandepasning, tror jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VictorBBC 52 Skrevet 16. Januar, 2019 Godt initiativ, bare send nogle kvinder hen til mig så skal jeg nok passe dem et par timer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VictorBBC 52 Skrevet 16. Januar, 2019 Men hov, dine ydelser er gratis? Hvordan sikrer du så at du kan holde det på et professionelt plan...? Mine ydelser er ikke gratis, men jeg kan godt lave introduktionstilbud for dit gode initiativ. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg