Hop til indhold
Guest totalvil

Mariabella

Recommended Posts

Hun er så vidt jeg kan se i Odense lige nu.

Billederne er de samme hun har brugt hele tiden og så vidt jeg kan se er de helt ægte. Men tiden er jo gået og det bliver billederne jo ikke mere retvisende af. Jeg vil dog altid have et blødt punkt for Mariabella som jeg vil mene er en af de mest ydelsesorienterede piger i branchen. Jeg har selv besøgt alle hendes krops åbninger og prøvet de fleste at de ting hun tilbyder. Jeg skal også prøve om det kan nåes i denne omgang.

En af de skrivende brødre siger noget om hendes sprog,- og det er ganske rigtigt meget mærkeligt,- som i meget. Jeg tror, uden at vide det, at hun måske har et hørehadicap, tonefaldet er sammenfaldende med denne lidelse. Hun taler i en blanding af flere europæiske sprog og jeg har personligt ikke problemer med at forstå hende, så vi finder altid hinanden i forhld til hvad der skal ske. Hun siger selv at hun er fra Spanien.

Den slags er jo altid en personlig sag, men jeg synes altså hun er fræk, og trænger meget til min p.. Så god fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm ja, kan langt hen af vejen tilslutte mig hvad KongDong skriver. Først hendes billeder: Ingen tvivl de er af hende, men de har nogen år på bagen, så HELT retvisende er de ikke, men på den anden side heller ikke alen langt fra. Og ja, der er ingen tvivl om at hun gør rigtigt meget for at give valuta for de penge man ligger hos hende. Ja, det kan være hun har et hørehandicap. Det forklarer jo nok en del hvorfor hun er så svær at forstå. Det med at lære at tale beror sig jo på at "abe efter" hvad man hører. Hvis man så ikke hører godt bliver ens tale jo derefter.
En ting ang. Maria Bella er i hvert fald: Hun er bare rigtig sød.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...