Hop til indhold
Frækkert666

Piger på Stoffer

Recommended Posts

Jeg synes der er ved at komme en tendens at nogle piger tager stoffer. Der findes en pige i Aarhus som reklamerer under flere forskellige navne. Hende ville jeg aldrig besøge. Men er bekymret for hende.

Et sted i Vestjylland besøgte jeg en sugarbabe som havde coke og Joints liggende på reolen. Hun ville gøre det uden kondom.

vi skal passe på hinanden så hvis man render på piger men den slags problemer så gå videre.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du gerne vil advare mod en pige (med de juridiske problemer det i øvrigt medfører for dig og EG), så må du jo gøre det. Men jeg synes ikke rigtig jeg kan bruge dit indlæg til noget, ellers.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er muligt at du ikke kan bruge det til noget. Beder bare folk herinde om at holde øje og så ellers vende om når man kommer til sådan en pige. Det hjælper ikke pigen at besøge dem. Tror nærmere at det fastholder dem i deres misbrug.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har altid eksisteret, og tror ikke at  GP'er og SB'er tager flere stoffer end så mange andre. 

I Aalborg er der også en ultra tynd pige der ofte annoncere som er vind og skæv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den eneste situation hvor jeg ik ville vælge at kneppe når de er på stoffer må da være hvis deres service stinker pga, vi er da nogen der ved at en bane Coke eller en joint faktisk kan gøre sex vanvittig godt ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er med på den der med at forskellige stoffer kan gøre sex sjovere

personligt er jeg sjældent stoffri når jeg mødes med min SD

særligt nylon og blonder er i høj kurs og gør ham helt skeløjet og liderlig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hader luften af hash. Forstår ikke nogle tager piller/stoffer/Coke  og drikker for meget. Mener  det skader deres krop. 

Omvendt har jeg også oplevet mænd der forslår i tlf vi skal dele noget. En stribe, flaske vin mm. At en mængede hash/Coke  mm kan været hele eller delvis betaling. 

Disse mænd bliver afvis hos mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert666 skrev, den 12.1.2019 at 12:19:

Jeg synes der er ved at komme en tendens at nogle piger tager stoffer. Der findes en pige i Aarhus som reklamerer under flere forskellige navne. Hende ville jeg aldrig besøge. Men er bekymret for hende.

Et sted i Vestjylland besøgte jeg en sugarbabe som havde coke og Joints liggende på reolen. Hun ville gøre det uden kondom.

vi skal passe på hinanden så hvis man render på piger men den slags problemer så gå videre.

 

 

Nu er hun tilbage igen :

https://annoncelight.dk/showad/291077

I morges skrev hun at hun havde 2 mordforsøg på hendes ex på samvittigheden ! Pas på med denne pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Frækkert666 skrev, for 30 minutter siden:

Nu er hun tilbage igen :

https://annoncelight.dk/showad/291077

I morges skrev hun at hun havde 2 mordforsøg på hendes ex på samvittigheden ! Pas på med denne pige.

Hvor står det med Mordforsøg ? Og hun nævner intet om stoffer i sin annonce ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

Hvor står det med Mordforsøg ? Og hun nævner intet om stoffer i sin annonce ?

 

Trinetease skrev, 1 time siden:

Hvor står det med Mordforsøg ? Og hun nævner intet om stoffer i sin annonce ?

Det med Mordforsøget stod der i annoncen imorges. Hun har nok slettet det igen. Det med stofferne oplevede jeg da jeg besøgte hende sidste år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...