Hop til indhold
16cm but thick

Alex 19år tæt på Vingsted

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/267406

Besøgte Alex for et par timer siden. Hold op hun lækker (lige min type), jeg bestiller altid mindst en halv time, da jeg ofte holder længe, men der gik vist ikke mere end 15min, 20min MAX.

Rigtig lækker, høj (nok ca. 170cm uden de høje stiletter) ung polsk brunette. Hun snakker perfekt engelsk og er virker veluddannet. Hun dufter også rigtig godt (hun var ikke over parfumeret, som nogle GP'er kan finde på at være).  

Dejligt blowjob uden kondom, derefter fik jeg en ridetur, kunne mærke at jeg snart var ved at komme så derefter tog vi missornær så jeg mere kunne styre tempoet men kom kort til efter alligevel. Derefter lå vi også snakkede et stykke tid da vi havde en del ting tilfælles. Hun kiggede ikke på uret før alarmen gik efter de 30min men vi snakkede lidt videre. Ingen tid stress med hende. Hun sutter og knepper generelt virkelig godt. Hun kysser gerne (tunge koster dog vist ekstra hvis man er til det) og er berøringsvenlig. 

Der var en parkerings-plads lige efter huset, så det var let at få parkeret sin bil.

Snuppede et hurtigt bad før og efter, og der var naturligvis renehåndklæder. 

Jeg regner med at besøge hende en gang mere inden hun rejser :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DJX skrev, for 2 timer siden:

Tak for anmeldelsen.
Er det hende på billederne samt videoen?

https://www.youtube.com/watch?v=uUu_VQYbPdk

- - - - - - - - - - - - - 
For 2 år siden var hun i øvrigt 22. 
https://www.adultlook.com/p/2467446

Ja det er 100% hende i videoen (værelset er det samme som jeg kneppede hende i haha) og billederne. 

Mht alder er hun vist 23år, mener jeg hun sagde (og ikke 19år som der ellers står i annoncen) men en del info på adultlook om hende er vist ikke helt rigtig fx er hun højere end 160-165cm som der står.

Kunne heller ikke forstille mig at hun har været i Chicago, Illinois, USA som GP, da det ikke er tilladt at være sælge sex i den stat haha :D :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er bare rigtig dejlig at være sammen med har lige haft fornøjelsen at en hyggestund med hende i går aftes og ja billederne er af hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende igen i onsdags. Ville lige besøge hende en sidste gang inden hun rejser (i dag). 

I døren blev mødt af en smilende Alex iført g-streng, BH og høje stiletter (Pift!!!)

Hun kunne selvfølgelig godt huske mig (ellers var jeg også blevet skuffet haha), jeg havde godt nok lige været i bad men snuppede lige et hurtigt et hos hende inden akten. 

Startede blødt ud med lidt berøringer derefter blowjob (uden regnfrakke) og bollerne fik også en tur. Derefter en ridetur og til sidst missionær hvorefter jeg kom. Kommer af en eller anden grund hurtigere hos hende end de fleste andre GPer :D 

Vi snakkede lidt efterfølgende også ringede hendes alarm, vi snakkede dog lidt videre indtil jeg snuppede et hurtigt bad igen. Knus og kys på vej ud af døren.

Alex fortjener 9/10, er helt vild med hendes østeuropæiske udseende og det lange brune hår, faste bryster og pæne femine former og naturligvis et lækkert ansigt og en stram, våd og velduftende mis :) BJ og sex kunne ikke blive bedre! Generelt en meget sød og rar pige.

Stedet er ikke mega luksuriøst men det er pænt og rent, og en stor seng og det er nok for mig. Der behøver ikke være alt muligt fancy så som spejl i loftet osv haha. Og gode parkeringsmuligheder. 

Glæder mig som et lille barn til når hun vender tilbage, forhåbentlig om ca 3 måneder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...