Hop til indhold
Guest BM29

DAYLA - Bagsværd . Grundig massage med mere .

Recommended Posts

Guest BM29

Billederne så lovende ud , og menuen var næsten som at vælge menu fra Kina grillen nede på hjørnet . 

Jeg valgte så "Menu nr 8 "

En times personlig pleje – jeg starter med intimbarberer dig som du måtte ønske det , vi tager et dejligt varmt bad, og bagefter sæber jeg dig grundigt ind, efterfølgende kan vi afslutte med noget dejlig sex eller anden form for afslutning

Det hele virker fra starten lidt hemmelighedsfuldt, for da jeg ankom til adressen, blev jeg dirigereret til en anden adresse ( lige i nærheden ) . Billederne i annoncen ligner hende ikke ret meget, og da jeg trådte ind i den lille entré blev jeg modtaget af en mørkglødet temmelig frodig og halvnøgen kvinde med nogle enorme bryster . Jeg overvejede kortvarigt at gå igen for det var ikke helt det jeg havde forventet . Jeg fik hende dog overtalt til at være lidt mere påklædt under behandlingen, da det virkede lidt mere naturligt for mig . 

Seancen foregår i en lille privat lejlighed, og det hemmelighedsfulde gik igen da jeg blev bedt om at dæmpe min stemme: Det virker lidt som om hun er bange for at blive afsløret i hendes lille fritidsbeskæftigelse ? 

Intimbarberingen foregik dels med en elektrisk barbermaskine, og derefter med en gammeldags skraber, det var ganske grundigt , og dejligt, og flaget gik på hel, det var ganske fint .Det var så knap så fint at hun gik i gang med at lade kanonen og skyde den af lige efter barberingen var overstået . Nu stod der så bad på menuen, men den blev i stedet ombyttet til en 20-30 minutters ryg, nakke og skuldermassage som var rigtig god og grundig, men det havde måske været bedre at starte med massagen inden barberingen og så have fået skudt kanonen af til sidst, når nu der ikke stod bad på menuen ? 

Prisen var måske lidt i overkanten, og jeg forstår ikke helt de faste menupunkter, hvis de alligevel bliver ændret ? 

Kommer jeg igen ? 

Hvis jeg må have lidt mere indflydelse på menuen, og når der igen er hår på guleroden, så er det ikke utænkeligt, for det var egentlig en ganske rar oplevelse, dog med plads til forbedringer, og så er jeg nu klar over at Dayla bestemt ikke er nogen sylfide . 

https://annoncelight.dk/showad/235226

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæhæ, det er meget almindeligt at få opgivet en adresse, hvorfra pigen kan iagttage, om rekvirenten er dukket op. Her er Dalyas sted nok et af de mest diskrete, man kan forestille sig.

Nu er jeg ikke til intimbarbering – medmindre jeg kan gøre det på pigen, med hvad der derefter kan følge. Men jeg fik også en tys-tysfinger ved højrøstet tale, men min største bekymring var nu, om hun kun kunne slippe sine orgasmer, som hun havde let ved, og som der var mange af, løs ved muskelkramper og ikke auditivt.

Jeg har skrevet det før, men en mere liderlig og naturdriftsaccepterende kvinde skal man lede længe efter. Er man ude på en trekant, kan hun muligvis også arrangere dette. Jeg var i hvert fald engang heldig ved en heldig konstellation.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63
Borende X skrev, 1 time siden:

Hæhæ, det er meget almindeligt at få opgivet en adresse, hvorfra pigen kan iagttage, om rekvirenten er dukket op. Her er Dalyas sted nok et af de mest diskrete, man kan forestille sig.

Nu er jeg ikke til intimbarbering – medmindre jeg kan gøre det på pigen, med hvad der derefter kan følge. Men jeg fik også en tys-tysfinger ved højrøstet tale, men min største bekymring var nu, om hun kun kunne slippe sine orgasmer, som hun havde let ved, og som der var mange af, løs ved muskelkramper og ikke auditivt.

Jeg har skrevet det før, men en mere liderlig og naturdriftsaccepterende kvinde skal man lede længe efter. Er man ude på en trekant, kan hun muligvis også arrangere dette. Jeg var i hvert fald engang heldig ved en heldig konstellation.

Når du skriver trekant, mener du 2 q og én m? Og det er nr. 9 og ikke 1?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse63 skrev, for 6 timer siden:

Når du skriver trekant, mener du 2 q og én m? Og det er nr. 9 og ikke 1?

Ja og ja.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
BM29 skrev, for 12 timer siden:

halvnøgen kvinde med nogle enorme bryster . Jeg fik hende dog overtalt til at være lidt mere påklædt 

Det var så knap så fint at hun gik i gang med at lade kanonen og skyde den af lige efter barberingen var overstået

https://annoncelight.dk/showad/235226

Forstår så nok ikke helt hvorfor du leder på Annoncelight efter den slags massage, når du er ude efter tækkelig påklædning med kun dydige (bag-)tanker...

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Jeg kan godt lide at få mine gaver pakket ud.

Med andre ord foretrækker jeg at starte op med en påklædt GP, og så få lov at se hvad pakken indeholder senere . 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...