ElskerSB 2 Skrevet 11. Januar, 2019 Hej, er der nogle, der har erfaring med Saramus1? link: https://sugardaters.dk/show?alias=SaraMus1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blond48 24 Skrevet 7. Maj, 2019 Nogen der har mødt denne pige og vil dele sine erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pedro38 Skrevet 21. Maj, 2019 Var der for nogle uger siden. Lejligheden lugter og er nusset. Hun er ok sød, men ret så kedelig i sengen. Jeg valgte at gå uden at blive færdig. Ku mærke at der var alt for langt igen, og hun var ret passiv - to much work Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny bruger Skrevet 23. December, 2019 Nogen der har besøgt hende siden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 212 Skrevet 8. Januar, 2020 Jeg date de hende i efteråret, og lejligheden var lidt træls, men jeg oplevede, at hun sluttede rigtig dejligt, og jeg oplevede hende ikke som passiv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 212 Skrevet 8. Januar, 2020 Pis, jeg skal checke den lorte stavekontrol, før jeg poster noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 212 Skrevet 9. Januar, 2020 Jeg må hellere uddybe. Hun suttede mig på en måde, som ligger mellem studinen fra Viborg og afrikaneren fra Randers. Det er i top 5 for mig. Selve sexen var også minimum top 10 for mig. Men oplevelsen afhænger jo også af, hvilken kemi, man har sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rene74 3 Skrevet 6. Februar, 2020 Kedelig pige , ligner ikke sine foto , ville kun blæse i meget kort tid , og ikke særlig aktiv i sex akten , hun havde lovet en hyggelig kæreste agtigt stund , men blev slemt skuffet , hun skulle bare lave en hurtig skilling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 212 Skrevet 9. Februar, 2020 Rene74 skrev, den 7.2.2020 at 00:30: Kedelig pige , ligner ikke sine foto , ville kun blæse i meget kort tid , og ikke særlig aktiv i sex akten , hun havde lovet en hyggelig kæreste agtigt stund , men blev slemt skuffet , hun skulle bare lave en hurtig skilling Det er jo så ikke min oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Imse123 2 Skrevet 12. Februar, 2020 Rene74 skrev, den 7.2.2020 at 00:30: Kedelig pige , ligner ikke sine foto , ville kun blæse i meget kort tid , og ikke særlig aktiv i sex akten , hun havde lovet en hyggelig kæreste agtigt stund , men blev slemt skuffet , hun skulle bare lave en hurtig skilling Måske er det fordi du er virkelig fed og lugter over alt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Imse123 2 Skrevet 12. Februar, 2020 Vi piger snakker også sammen, René. Selvfølgelig får du ikke slikket pik, når du ikke kan vaske den ordentligt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg