Hop til indhold

Saramus1 (Århus)

Featured Replies

• 3 months later...
Skrevet

Nogen der har mødt denne pige og vil dele sine erfaringer? 

• 2 weeks later...
Skrevet

Var der for nogle uger siden. Lejligheden lugter og er nusset. Hun er ok sød, men ret så kedelig i sengen. Jeg valgte at gå uden at blive færdig. Ku mærke at der var alt for langt igen, og hun var ret passiv - to much work :)

• 7 months later...
Skrevet

Nogen der har besøgt hende siden? 

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg date de hende i efteråret, og lejligheden var lidt træls, men jeg oplevede, at hun sluttede rigtig dejligt, og jeg oplevede hende ikke som passiv

Skrevet

Pis, jeg skal checke den lorte stavekontrol, før jeg poster noget

Skrevet

Jeg må hellere uddybe.
Hun suttede mig på en måde, som ligger mellem studinen fra Viborg og afrikaneren fra Randers. Det er i top 5 for mig.

Selve sexen var også minimum top 10 for mig.

Men oplevelsen afhænger jo også af, hvilken kemi, man har sammen.

• 4 weeks later...
Skrevet

Kedelig pige , ligner ikke sine foto , ville kun blæse i meget kort tid , og ikke særlig aktiv i sex akten , hun havde lovet en hyggelig kæreste agtigt stund , men blev slemt skuffet , hun skulle bare lave en hurtig skilling 

Skrevet
Rene74 skrev, den 7.2.2020 at 00:30:

Kedelig pige , ligner ikke sine foto , ville kun blæse i meget kort tid , og ikke særlig aktiv i sex akten , hun havde lovet en hyggelig kæreste agtigt stund , men blev slemt skuffet , hun skulle bare lave en hurtig skilling 

Det er jo så ikke min oplevelse 

Skrevet
Rene74 skrev, den 7.2.2020 at 00:30:

Måske er det fordi du er virkelig fed og lugter over alt? 

Skrevet

Vi piger snakker også sammen, René.

Selvfølgelig får du ikke slikket pik, når du ikke kan vaske den ordentligt. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.