Hop til indhold
ElskerSB

Saramus1 (Århus)

Recommended Posts

Guest Pedro38

Var der for nogle uger siden. Lejligheden lugter og er nusset. Hun er ok sød, men ret så kedelig i sengen. Jeg valgte at gå uden at blive færdig. Ku mærke at der var alt for langt igen, og hun var ret passiv - to much work :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg date de hende i efteråret, og lejligheden var lidt træls, men jeg oplevede, at hun sluttede rigtig dejligt, og jeg oplevede hende ikke som passiv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må hellere uddybe.
Hun suttede mig på en måde, som ligger mellem studinen fra Viborg og afrikaneren fra Randers. Det er i top 5 for mig.

Selve sexen var også minimum top 10 for mig.

Men oplevelsen afhænger jo også af, hvilken kemi, man har sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kedelig pige , ligner ikke sine foto , ville kun blæse i meget kort tid , og ikke særlig aktiv i sex akten , hun havde lovet en hyggelig kæreste agtigt stund , men blev slemt skuffet , hun skulle bare lave en hurtig skilling 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rene74 skrev, den 7.2.2020 at 00:30:

Kedelig pige , ligner ikke sine foto , ville kun blæse i meget kort tid , og ikke særlig aktiv i sex akten , hun havde lovet en hyggelig kæreste agtigt stund , men blev slemt skuffet , hun skulle bare lave en hurtig skilling 

Det er jo så ikke min oplevelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rene74 skrev, den 7.2.2020 at 00:30:

Kedelig pige , ligner ikke sine foto , ville kun blæse i meget kort tid , og ikke særlig aktiv i sex akten , hun havde lovet en hyggelig kæreste agtigt stund , men blev slemt skuffet , hun skulle bare lave en hurtig skilling 

Måske er det fordi du er virkelig fed og lugter over alt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...