Århus fyren 24 Skrevet 11. Januar, 2019 Nogen der har erfaring med hende? hendes bryster ser meget indbydende ud https://annoncelight.dk/showad/267251 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 14. Januar, 2019 Også interesseret, bestemt. Skrev en sms for nogen tid siden og fik ikke svar. Måske prøver jeg igen senere i dag (15.1) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 15. Januar, 2019 Det er hvis Trøjborg området. Svært at få fat i dem. Men skriv hvis det lykkedes med besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 15. Januar, 2019 (edited) Det er her http://www.natchasthaimassage.com/ kender ikke pigen, men lokale er trangt. Sidst jeg var der var det en ombygger der servicerede. 8000 Redigeret 15. Januar, 2019 af 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kjeldsen 85 Skrevet 15. Januar, 2019 Ja det kan godt være at brysterne er indbydende, men der er også et stort maveskind der er knap så indbydende. Har besøgt hende da hun var i Aalborg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 15. Januar, 2019 Det ser det også lidt ud til på det ene billede. Men brysterne er de så gode eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århus fyren 24 Skrevet 16. Januar, 2019 Kjeldsen skrev, for 17 timer siden: Ja det kan godt være at brysterne er indbydende, men der er også et stort maveskind der er knap så indbydende. Har besøgt hende da hun var i Aalborg. Hmm. Ja okay. Men var det god sex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århus fyren 24 Skrevet 16. Januar, 2019 steve skrev, for 14 timer siden: Det ser det også lidt ud til på det ene billede. Men brysterne er de så gode eller? Jeg ser det mere som hendes arm. Men det er nok maven der skjuler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 16. Januar, 2019 Er nu kommet så langt som til at få svar på sms: 30min1,000kr b2b sf sex For mig betyder lidt ekstra maveskind ikke noget, men prisen er sat ret højt synes jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kjeldsen 85 Skrevet 16. Januar, 2019 Jeg tænder ikke på et to delt maveskind, men det er jo smag og behag , men hende her er voldsom syntes jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 17. Januar, 2019 Hedonis skrev, for 21 timer siden: Er nu kommet så langt som til at få svar på sms: 30min1,000kr b2b sf sex For mig betyder lidt ekstra maveskind ikke noget, men prisen er sat ret højt synes jeg. Tja nogle piger kører den pris. De danske piger er jo ofte højere. Men du kan jo gå forbi og snakke med hende og se om hun vil give dig et godt tilbud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg