Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Også interesseret, bestemt. Skrev en sms for nogen tid siden og fik ikke svar. Måske prøver jeg igen senere i dag (15.1)

Skrevet

Det er hvis Trøjborg området. Svært at få fat i dem. Men skriv hvis det lykkedes med besøg

Skrevet

Ja det kan godt være at brysterne er indbydende, men der er også et stort maveskind der er knap så indbydende. Har besøgt hende da hun var i Aalborg. 

Skrevet

Det ser det også lidt ud til på det ene billede. Men brysterne er de så gode eller?

Skrevet
  • Author
Kjeldsen skrev, for 17 timer siden:

Ja det kan godt være at brysterne er indbydende, men der er også et stort maveskind der er knap så indbydende. Har besøgt hende da hun var i Aalborg. 

Hmm. Ja okay. Men var det god sex? 

Skrevet
  • Author
steve skrev, for 14 timer siden:

Det ser det også lidt ud til på det ene billede. Men brysterne er de så gode eller?

Jeg ser det mere som hendes arm. Men det er nok maven der skjuler. 

Skrevet

Er nu kommet så langt som til at få svar på sms: 30min1,000kr b2b sf sex

For mig betyder lidt ekstra maveskind ikke noget, men prisen er sat ret højt synes jeg.

Skrevet

Jeg tænder ikke på et to delt maveskind, men det er jo smag og behag , men hende her er voldsom syntes jeg.

Skrevet
Hedonis skrev, for 21 timer siden:

Er nu kommet så langt som til at få svar på sms: 30min1,000kr b2b sf sex

For mig betyder lidt ekstra maveskind ikke noget, men prisen er sat ret højt synes jeg.

Tja nogle piger kører den pris. De danske piger er jo ofte højere. Men du kan jo gå forbi og snakke med hende og se om hun vil give dig et godt tilbud

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.