Hop til indhold
Guest amatør

The elephant in the room

Recommended Posts

Guest amatør

Dear all ; Dansk udgave nedenfor så alle kan deltage.

I'm not a very experienced "player" in this world, if anyone knows anything about me, it's that I have kind of a list of things I would like to experience before it's to late (nothing to extreme), and I'm slowly working my way through the list item by item.

One thing that bothers/puzzles me is what the ladies really think about me as a sexual customer. I'm a pretty average Scandinavian guy in my mid 50s, I weigh to much, not very much to much, but at least 15-20 kg, and the only thing that takes away from enjoying my "mission", is that I sometimes start to worry, that the woman I'm with, is having a hard time finding any sexual redeeming features in me, but since she accepted the appointment, she just closes her eyes, sucks it up, and completes the transaction.

I would be very interested to hear the girls honest opinion or views on this subject, but I realize that it could be very bad for business for them to write openly about it, so if any of you girls would like to comment, just send your response to me as a private message, and I will repost it in this thread without revealing the identity of the author.

I realize that it's hard to know if you can trust me, and there is nothing I can say to change that, but you can read every post I ever wrote here, and see that I have always been honest and objective, and never been rude or impolite to anyone here.

Alternatively, maybe you know some other person on this site that you feel you can trust, you could then have that person post your input for you anonymously.

I'm just really interested in knowing how things really are, hope some of you are willing to enlighten us all.

Br

amateur

 

Dansk:

Jeg er ikke specielt erfaren i dette univers, og hvis nogen ved noget som helst omkring mig, så er det at jeg har en slags liste af ting jeg gerne vil opleve inden det er for sent, og jeg arbejder mig langsomt igennem den liste, en ting ad gangen. (ikke noget extremt)

En ting som ind imellem bekymre mig, er hvordan pigerne oprigtigt oplever mig som en sex kunde. Jeg er en meget gennemsnitlig Scandinavisk mand, midt i 50erne, jeg vejer for meget, ikke meget for meget, men i hvert fald 15-20 kg, og den eneste ting som forhindre mig i at nyde min "mission" fuldt ud, er at jeg ind imellem bliver bliver bekymret om er, at nogle af pigerne, slet ikke kan finde nogle positive sider af mig rent seksuelt, men derimod bare lukker øjnene, bider tænderne sammen, og gennemføre den aftale de nu engang har indgået.

Jeg er yderst interesseret i at høre noget om pigernes side af denne sag, men jeg kan godt se at det kan være meget dårligt for forretningen for pigerne at udtale sig ærligt,, så hvis der er nogle glædespiger som ønsker at bidrage sin ærlige mening anonymt, kan de sende deres indlæg til mig som en privat besked, og så skal jeg nok sørger for at den bliver tilføjet til denne tråd, uden at nogen kan se hvem der oprindeligt har skrevet den.

Jeg er klar over at der ikke er nogen måde man kan vide om man kan stole på mig, og det kan jeg ikke gøre noget ved, men i kan se på de indlæg jeg har skrevet på dette site, og se at samtlige af dem er ærlige og oprigtige, og at jeg aldrig har haft nogle konflikter med nogen her på sitet.

Alternativt kender i måske en anden på sitet som i føler i kan stole på, som så kunne udgive jeres indlæg i tråden anonymt, jeg håber der en nogle af jer som er villige til at bidrage så vi alle kan blive lidt klogere.

Mvh amatør

Del dette indlæg


Link til indlæg
amatør skrev, for 3 timer siden:

En ting som ind imellem bekymre mig, er hvordan pigerne oprigtigt oplever mig som en sex kunde. 

Du kan selvfølgelig spørge de kvinder du besøger. Du skal selvfølgelig nok få et svar, men spørgsmålet er så hvordan man/du vil tolke det. Men mindre de synes du er klam, modbydelig eller opfører dig respektløst, kan du roligt antage, at hvis du får lov til at besøge samme kvinde flere gange, så ligger du inden for rammerne af hendes forventninger omkring sine gæster.

Jeg er med på, at du så nok ikke adskiller dig markant fra øvrige gæster, eller at  de helt personlige detaljer må stå hen i det uvisse.   Med hensyn til dine seksuelle evner, så skal du nok huske på, at vi gæster vurderes på mange forskellige parametre, så vis man ikke er den største parringstyr, så ligger kvinden næppe med lukkede øjne og tænke "Bare tiden snart er slut".  Det er min erfaring, at mange kvinder eksempelvis nyder at se mandens nydelse, nyder komplimenterne, nyder samtalerne, nyder at man har gjort sig pæn, rent, velduftende m.v.  - kort sagt alt imellem himmel og jord :)

Så alt i alt,  er man velkommen og kvinden nyder besøget som os, kan det så egentligt ikke være lidt underordnet, om hun synes man seksuelt ligger i hendes top 10 eller om man regnes som gennemsnitlig. ?  Det vigtigste må vel være, at man kan mærke at kvinden gør det frivilligt samt at hun nyder besøget på parametre der ikke nødvendigvis er direkte seksuelle.

Hvis du oplever at kvinden opfører sig ligegyldig, ikke kan genkende dig efter 5. besøg, kigger på klokken ustandseligt, ikke lytter eller viser interesse for dine ønsker eller i jeres kommunikation - Du kan selv forsætte listen, tja så falder man nok bare uden for hendes målgruppe, eller også burde hun nok slet ikke være GP.  Selv det sidste siger jo reelt ikke ret meget om hvad de tænker om dig, med mindre du oplever det samme mønster ved mange forskellige GP´er, og så er der næppe nogen der har lyst til at fortælle dig (man vil jo ikke gøre nogen ked af det)

Jeg har kendt og kender stadig nogle aktive Kvinder privat, og selvfølgelig er der også et forretningselement, men de fleste ønsker ikke at lyve (overdrevent) så deres eventuelle komplementer ligger nok indenfor rimelighedens grænser.  Det samme gælder vel også den anden vej rundt.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør

Tak Voice,

Jeg er glad for at i det mindste en som ved noget har svaret, så har jeg da lært lidt, men jeg tænkte nok at det ikke er et specielt populært emne :)

Jeg tror ikke der er nogen det føler noget negativt omkring mig, jeg er ret OK, yderst renlig, og har gode manerer, men jeg er også ret gennemsnitlig, og nok ret naiv og gammeldags, så selvfølgeligt ville det være ideelt hvis kvinden var tiltrukket af mig på et eller andet plan, og blev seksuelt ophidset eller i det mindste interesseret, og det er der det bliver lidt svært for mig, for det kan jeg jo godt regne ud nok ikke sker "hele tiden" (så tit; hvis man vil være lidt mere realistisk).

Jeg er glad for din kommentar om at de piger du har talt med søger en god oplevelse for kunden, for derved søger de jo også en god oplevelse for dem selv, hvor de deler sig selv med et andet menneske, og det bevæger sig væk fra at gøre noget som man ikke har lyst til, som er det som jeg ikke syntes er ret fedt.

Jeg håber at der kommer flere input, men som i medierne, så er denne tråd allerede "yesterdays news", så det kommer nok ikke til at ske :)

 

Mvh amatør

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, at det er rigtig positivt, at du overhovedet gør dig de tanker.

Du viser jo omtanke overfor de kvinder, som du møder - du vil ikke være en negativ faktor for dem - og det er da et yderst sympatisk træk, og jeg er sikker på, at den hensynsfuldhed skinner igennem. I den anden grøft er manden jo ligeglad med, hvad kvinden tænker og føler... Og dét er ikke rart at møde.

Vi er alle voksne mennesker, men jeg kan selvfølgelig ikke tale for alle glædespiger. Kun mig selv. Men jeg håber, at de fleste med selvrespekten og stoltheden på plads, skåner sig selv så vidt muligt for de oplevelser, hvor de er nødt til at “bide tænderne sammen og få det overstået”. For det avler kun ærgerlige følelser.

Mænd skal jo helst tændes visuelt for at gennemføre en seksuel akt. Det skal kvinder nødvendigvis ikke. Hvis man generelt godt kan lide at sælge sex, så kan man sagtens nyde et møde med en mand, som man ikke nødvendigvis tænder på fysisk. Så længe sympatien er der, og der bliver trykket på de rigtige knapper. Men som Voice er inde på, så er det jo svært at helgardere sig imod de kvinder, der egentlig slet ikke bryder sig om jobbet - for så vil de inderst inde ikke bryde sig om særlig mange af de mænd, de møder. 

Jeg ved ikke, om det her kan hjælpe dig med dine skrupler, men hvis du har styr på din egen tilgang til det hele, så er du jo også nødt til at vise tillid til pigen. Tillid til at hun er et voksent menneske, der kan sige til og fra, hvis hun ikke vil dig. For det er da spild af god oplevelse, hvis du f.eks har været forbi en kvinde, der har nydt at tilfredstille dig, men hvor du har ikke fået det fulde udbytte, fordi du bekymrer dig om hun nu også i VIRKELIGHEDEN, synes at dit selskab er rart... 

Hvis du udvælger fornuftigt, er afklaret, respektfuld, omsorgsfuld, sød og renskuret i dit møde med en glædespige, så har du gjort din del... Hvis kvinden så udviser, at hun er veltilpas og glad, så nyd det dog og stol på, at hun ikke synes du er en slemmer én :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør

Tusind tak for dit svar Nikita,

Du bidrager helt sikkert med en masse positiv energi til selve spørgsmålet, og skubber det hele i den retning jeg håbede på det ville bevæge sig, som giver mig mere ro og glæde.

Kærlig Hilsen,

amatør 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, den 15/1/2019 at 12:37:

Det skal kvinder nødvendigvis ikke. Hvis man generelt godt kan lide at sælge sex, så kan man sagtens nyde et møde med en mand, som man ikke nødvendigvis tænder på fysisk. Så længe sympatien er der, og der bliver trykket på de rigtige knapper. 

Jeg synes mange af de piger, jeg har besøgt, virker både afslappede og varme. Ingen oplevelse whatsoever af ubehag hos pigen.
Det har undret mig en del - men måske er det som Nikita skriver ...
Mange ville nok sige, det er en illusion, men jeg synes jeg plejer at være rimelig god til at læse mennesker - så jeg tænker jeg ville mærke det, hvis pigen var lidt utilpas.

Måske kunne man lære af 'det ude i den virkelige verden', generelt tror jeg vi er alt for bange for nærvær med erotiske undertoner - især mange kvinder, og det er måske forståeligt ..
Nå, men det er et sidespring.

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...