Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte dette sted for 2 uger siden, https://annoncelight.dk/showad/261640

Jeg havde været et andet sted først, men blev mødt af en træt pige, som skulle have 1500,00 for en time, der kørte jeg igen, satsede på Bee eller Apple, men de var optaget, de er jo populære, så var gode råd dyre, jeg prøvede at ringe til Danmarksstræde, her havde de tid til besøg.

Jeg ankom, og blev taget imod af en sød pige, de var to på stedet, og jeg valgte hende som er på billedet på annoncen nu, her fik jeg en halv time med fuld pakke, hun var meget sød, og kunne tale Dansk, men det kostede kr 1000,00 for en halv time, jeg synes det er lidt i overkanten.

Jeg fik en ok meget blid massage, det passer mig vældig godt, jeg er ikke til det vilde thjai massage, hvor det skal gøre ondt for at det gør godt, måske er jeg lidt ømskindet, jeg blev overhældt med dejlig varm olie, masser af olie. det var ok, hun pirrede dejligt undervejs, hun kunne noget med at pirre de ædlere dele med finger spidserne, neglen, både bagdøren og mellemkødet fik en omgang.

Hun gav mig Fransk med gummi, hvilket passede mig helt fint, efterfølgende tog jeg hende i missionær, hun tog rigtig meget på sig selv, jeg tror ikke hun opdagede at jeg kom, for hun lå spændt som en flis bue, og tog sig kærligt af sin clitoris indtil hun kom. Det er sjældent at man oplever en glædes pige komme, men den her gang tror jeg på at det lykkedes, for hun var helt væk.

Det er ikke sikkert jeg kommer tilbage, men det var trods alt en fin opkevelse.

Hun er sød, og egentlig også pæn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes også at 1000 for 30 min  er i overkanten. Men de bestemmer jo prisen.

Var også i Fredericia forleden dag. Spurgte til 60 min fp. De ville have 1500. Prisen er godt nok skruet op.

og når vi går med til det jamen så bliver det jo standard. Jeg vendte om 1500 for meget for mig. Du skal jo tjene 3000 for at få råd til det.

30 min kr 800 og 60 min 1000 burde være standard. Og det kan man mange steder få det til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Enig og mange steder kan du også få 15-20 min for 500 kr...

Det er perfekt - gider ikke  det unødige olie pjaskeri som mere irriterer mig...

Festen starter istedet ved første minut :-)

og de priser kan man bla få det til ved Heng massage - Yen massage og Top massage i Vejle...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg kigget på Bee i så lang tid at jeg faktisk får stiv pik bare ved ig kigge på hendes billede, så jeg vil gerne besøge hende. Men vil gerne lige vide hvor henne i fredericia hun holder til så jeg kan planlægge hvor jeg skal parkere min bil bedst muligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
shinji skrev, 1 time siden:

Nu har jeg kigget på Bee i så lang tid at jeg faktisk får stiv pik bare ved ig kigge på hendes billede, så jeg vil gerne besøge hende. Men vil gerne lige vide hvor henne i fredericia hun holder til så jeg kan planlægge hvor jeg skal parkere min bil bedst muligt

Du skal parkere ved Fakta skråt overfor

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, den 11/1/2019 at 10:23:

Synes også at 1000 for 30 min  er i overkanten. Men de bestemmer jo prisen.

Var også i Fredericia forleden dag. Spurgte til 60 min fp. De ville have 1500. Prisen er godt nok skruet op.

og når vi går med til det jamen så bliver det jo standard. Jeg vendte om 1500 for meget for mig. Du skal jo tjene 3000 for at få råd til det.

30 min kr 800 og 60 min 1000 burde være standard. Og det kan man mange steder få det til.

Som du selv skriver bestemmer de selv prisen. Eller pigen som ligger krop til. Kan ikke se at det er kunden som skal bestemme hvad pigen skal have for at lægge krop til alt muligt. Ønsker man det billigere kan man finde alternative kvinder i vejle bag Fakta ved banelegemet !!! Så er prisen billig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg blev brændt af på min aftale andet steds i byen, endte jeg med  besøg hos Bee i søndags til 1000.- for 30 min. og det var ikke til forhandling:o

Jo jo hun er stadig et besøg vær, men der er ikke langt fra Fredericia til Vejle.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, den ‎12‎-‎01‎-‎2019 at 14:11:

Enig og mange steder kan du også få 15-20 min for 500 kr...

Det er perfekt - gider ikke  det unødige olie pjaskeri som mere irriterer mig...

Festen starter istedet ved første minut :-)

og de priser kan man bla få det til ved Heng massage - Yen massage og Top massage i Vejle...

Fås også ved Blomsterlam, dog til 600.-

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Var der igår og det kan kun anbefales hvis man ville ekstra. Go massage var totalt fraværende som jeg skal have hvis jeg skal have ekstra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...