onlybeas 62 Skrevet 10. Januar, 2019 Hej Alle :) Håber at der er en der kan hjælpe her. Jeg kan huske at have læst om en dansk kvinde i indre København, som tilbyder massage med handjob som afslutning. Mener det var omkring Kongens Nytorv eller i det område. Så vidt jeg husker er det det eneste hun tilbyder. Jeg kan ikke huske hvad hun eller stedet hedder, men husker der var en hjemmeside. Håber der er en der ved hvem jeg tænker på, så jeg endeligt kan få bestilt en tid. Vil selvfølgelig skrive en anmeldelse efter mit besøg. Håber at høre noget :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krebs 188 Skrevet 11. Januar, 2019 (edited) Du må tænke på The Honey Posse, som ligger 5 min gang fra Kongens Nytorv, og hvor Sasha tilbyder fantastisk massage med en håndtrold. Stedet er omtalt flere gange her på EG, men det vil være rigtigt fint med en opdateret anmeldelse. Redigeret 11. Januar, 2019 af Krebs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onlybeas 62 Skrevet 11. Januar, 2019 Krebs skrev, for 2 timer siden: Du må tænke på The Honey Posse, som ligger 5 min gang fra Kongens Nytorv, og hvor Sasha tilbyder fantastisk massage med en håndtrold. Stedet er omtalt flere gange her på EG, men det vil være rigtigt fint med en opdateret anmeldelse. Tusind tak Krebs Det er lige præcis hende jeg mener Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg