Hop til indhold
Iwaro

Russisk

Recommended Posts

Iwaro skrev, for 12 minutter siden:

Har prøvet at søge efter Russiske/Ukrainske piger i København og omegn, men uden held. Nogle anbefalinger?

VB 2 kan have en gang i mellem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 2 timer siden:

Billede nr. 3 pigen i den røde dragt, besøgte jeg for ca. 10 år siden i en lejlighed på Gammel Køgevej i Hvidovre.

Katja hedder ovenfor bemeldte pige, hun er/var rigtig sød, lækker og dejlig. Hendes tilbagevenden kunne retfærdiggøre de ret høje priser Valbystars kører med. Katja har været foruden Gl. Køgevej også tidligere været hos Valbystars

Mvh
Balshoi

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Balshoi skrev, for 21 timer siden:

Katja hedder ovenfor bemeldte pige, hun er/var rigtig sød, lækker og dejlig. Hendes tilbagevenden kunne retfærdiggøre de ret høje priser Valbystars kører med. Katja har været foruden Gl. Køgevej også tidligere været hos Valbystars

Mvh
Balshoi

Da jeg besøgte hende i oktober 2008, kaldte hun sig Beauty. Husker hende så tydeligt, fordi det var første gang, jeg blev suttet uden gummi. Hun havde i øvrigt den røde kjole på, da hun åbnede døren til en privat lejlighed. Fingeren op til munden, som tegn på, at vi skulle være stille, inden vi gik til hendes værelse. Dejlig pige med et sødt ansigt og lidt fregner.

Hun havde en trykt menu liggende på natbordet. Nederst stod Megafransk, og da jeg pegede på det, sagde hun "no no". Hendes engelsk var mangelfuldt, men hun forstod fuldt ud, hvad man ønskede. Det var dejlige 45 minutter til 1100 kr.

Med venlig hilsen

:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror, at Anna, der netop er ankommet (igen) til VB2, er russer.

Dog ikke helt sikker. 

Vær dog opmærksom på, at jeg er ret sikker på, at kun foto 5 er af Anna. Men hun er lækker og sød alligevel:wub: Forstår ikke at det skal være nødvendigt med fake pics:(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Tatra skrev, for 4 timer siden:

Men forstår ikke hvorfor det specielt skal være en russer eller ukrainer, min erfaring er at anatomien ikke anderledes end på andre nationaliteter....

Det er jo bare en fantasi. Et hul er også bare et hul, så hvorfor købe én bestemt pige frem for en anden? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
Sweex skrev, for 2 minutter siden:

Et hul er også bare et hul

Er helt uenig med dig her......:wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...