Hop til indhold
unip

Kalin i Dr. Tvær, super sød

Recommended Posts

Jeg mener hende på billede 2 hedder May-ya...har set hende på stedet for nogle år tilbage.

Er ikke kommet der siden Jo-Jo eller Ya-Ja var i Dr. Tværgade. Mener faktisk at hun var ejer af stedet. Men så stoppede på klinikken pludselig. Hun var super lækker og så leverede hun en himmelsk b2b.

Har prøvet flere gange at skrive om nogle er stødt på hende. Men ingen har reageret. 

Så hun er nok blevet opfanget af landet økonomiske opsving i andre erhverv...

Stedet har ellers haft en del thai-stjerne forbi sig, så som Jade på Ørnevej og Alice i Virum...så man har kunnet noget med talentudvikling...;)

Redigeret af Pyjamasparty
Glemte en sætning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, den 11/1/2019 at 09:43:

Jeg mener hende på billede 2 hedder May-ya...har set hende på stedet for nogle år tilbage.

Er ikke kommet der siden Jo-Jo eller Ya-Ja var i Dr. Tværgade. Mener faktisk at hun var ejer af stedet. Men så stoppede på klinikken pludselig. Hun var super lækker og så leverede hun en himmelsk b2b.

Har prøvet flere gange at skrive om nogle er stødt på hende. Men ingen har reageret. 

Så hun er nok blevet opfanget af landet økonomiske opsving i andre erhverv...

Stedet har ellers haft en del thai-stjerne forbi sig, så som Jade på Ørnevej og Alice i Virum...så man har kunnet noget med talentudvikling...;)

Enig, og så havde de en kort overgang en "telefon-pige" der også var til at få med på rummet som hed Joy. Hun var helt utrolig lækker og gav mig de bedste oplevelser nogensinde med en købepige. Hun er alvorligt savnet!! Andre der oplevede hende??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...