Hop til indhold
thomas 123

Hedemannsgade 4, 8000 Århus - "BOYCOTT"

Recommended Posts

var forbi Hedemannsgade idag....

blev vidst ind af en ældre dame holder sig helt sikkert godt men plus 50 ....

nå men hun sagde der ville komme en yngre kvinde ind og det gjorder der også ... midt 30 til start 40'erne 

pæn og nydelig kunne kun lidt dansk men gik på skole ... (dvs hun er gift ... så ikke en 3 mdr...)

nå men jeg gjorde det klart hvad jeg ville ...ingen massage,  kun en hurtig short time ..

hun : "ja... prisen for det er 1200 kr.... "

mig : " virklig ...?"

hun : " jae... "

mig : " det er for meget ...."

og jeg begyndte at gå ... nu kunne jeg se,  at det virkede som om hun fortrød ... men jeg gad ikke begynde at forhandle 

hun tændte mig ikke rigtigt og sket ikke til 1200 kr for en short time som man ved bliver kogt ned til 20 min ... 

 

så min opfordring skal lyde ... Boycott de steder som vil ha de her total latterlige priser for 20 -30 min sjov.... 

nu har jeg i jeg ved ikke hvor mange år hørt om blandt andet Hedemannsgade som et dyrt sted og servicen har aldrig været  specielt god

de har heller aldrig haft, hverken de pæneste, yngste eller mest service minded smilende udgaver  inden for thai massage verden .... 

mange steder kan man idag få en short time til mellem 500 og 700 kr ... og det er ikke en sur eller træls hurtig omgang .... 

så hvorfor i alleverden betale 1000 eller op til 1500 kr .... du får ikke bedre service eller en yngre model ... 

 

helt sikkert .... hvis du har fået go service og så gi drikke penge .... lad være med tro, at fordi standprisen er høj så får du bedre service 

vil næsten sige det kan være modsat.... hvis hun skal yde en god service for at få extra ... så virker den gulerod ofte til at niveauet stiger :) 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 21 minutter siden:

var forbi Hedemannsgade idag....

blev vidst ind af en ældre dame holder sig helt sikkert godt men plus 50 ....

nå men hun sagde der ville komme en yngre kvinde ind og det gjorder der også ... midt 30 til start 40'erne 

pæn og nydelig kunne kun lidt dansk men gik på skole ... (dvs hun er gift ... så ikke en 3 mdr...)

nå men jeg gjorde det klart hvad jeg ville ...ingen massage,  kun en hurtig short time ..

hun : "ja... prisen for det er 1200 kr.... "

mig : " virklig ...?"

hun : " jae... "

mig : " det er for meget ...."

og jeg begyndte at gå ... nu kunne jeg se,  at det virkede som om hun fortrød ... men jeg gad ikke begynde at forhandle 

hun tændte mig ikke rigtigt og sket ikke til 1200 kr for en short time som man ved bliver kogt ned til 20 min ... 

 

så min opfordring skal lyde ... Boycott de steder som vil ha de her total latterlige priser for 20 -30 min sjov.... 

nu har jeg i jeg ved ikke hvor mange år hørt om blandt andet Hedemannsgade som et dyrt sted og servicen har aldrig været  specielt god

de har heller aldrig haft, hverken de pæneste, yngste eller mest service minded smilende udgaver  inden for thai massage verden .... 

mange steder kan man idag få en short time til mellem 500 og 700 kr ... og det er ikke en sur eller træls hurtig omgang .... 

så hvorfor i alleverden betale 1000 eller op til 1500 kr .... du får ikke bedre service eller en yngre model ... 

 

helt sikkert .... hvis du har fået go service og så gi drikke penge .... lad være med tro, at fordi standprisen er høj så får du bedre service 

vil næsten sige det kan være modsat.... hvis hun skal yde en god service for at få extra ... så virker den gulerod ofte til at niveauet stiger :) 

 

 

 

 

 

 

 

Det er et rigtigt godt sted, men ikke til horehus ydelser så som shorttime. Derfor får du også den høje pris, selv om du kun er interesseret i 30 minutter. 

På stedet får man helt sublime oplevelser, men man skal være medspiller, og man skal være indstillet på at bruge den tid det tager. 
Damen der tog imod dig er 52 og hedder Is :) Hvis du er til god massage og meget varm og intensiv sex, så er det hende du skal lege med, og betale 1200 kr til. 

 

Mange har den opfattelse at man betaler for en vis tid hos en thai. Det gør man også nogle steder, men de fleste steder betaler man for det man oplever, om det så tager 20 minutter eller 1,5 time er for det meste ligegyldigt. Det er lidt som i tango - it takes two ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 29 minutter siden:

 

nu har jeg i jeg ved ikke hvor mange år hørt om blandt andet Hedemannsgade som et dyrt sted og servicen har aldrig været  specielt god

de har heller aldrig haft, hverken de pæneste, yngste eller mest service minded smilende udgaver  inden for thai massage verden .... 

 

Synd... for det VAR et godt sted at komme engang, tro det eller lad være... men det ER da ved at være en del år siden efterhånden. Da de havde den dejlige Naam, betalte jeg gladeligt 1300,- kroner for en time med FP, fordi Naam, som var super sød, smuk og imødekommende,  i hvert fald i MIN optik ABSOLUT var alle pengene værd...!

Z.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg har haft tre "besøg" på det sted det seneste halvandet års tid cirka. To af gangene gik igen uden at få massage eller andet. Det har nok været Is den ene gang og en i tilsvarende aldersklasse den anden gang. 

Hverken Is eller den tiltrak mig bare en anelse. Begge meget modne thai-damer. 

Hvis det var ren massage og intet andet kunne jeg være ligeglad med udseendet, men da det er massage med lidt li'r vi jo ofte søger, er de  to ældre thai-damer, jeg har mødt dernede, bare ikke nogen jeg tænder på overhovedet. 

Men det er jo smag behag, og den er forskellig fra person til person. Sådan er det jo, og det skal man respektere. 

At andre synes godt om Is er derfor helt fint. Man skal bare på forhånd være bevidst om at man kan møde en moden ældre thai, og er det noget der ikke afskrækker tvivler jeg ikke på Aarhuselskerens og andres udsagn om at Is gør det godt. 

Den seneste besøg hos dem hvor jeg rent faktisk købte noget var hos Sara, og det var en kritisabel oplevelse, som jeg har beskrevet her

Så egentlig gider jeg ikke at besøge stedet igen. 3 nitter ud af 3 mulige på cirka 18 måneder er bare for meget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm  Thomas 123

Undre mig over, at du 10 dage efter dette skriv gider at besøge stedet.

8000

 

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 15 minutter siden:

Hmm  Thomas 123

Undre mig over, at du 10 dage efter dette skriv gider at besøge stedet.

8000

 

fordi jeg var i området og kunne kunne huske der var blevet skrevet om en yngre kvinde der ...

og nu var der optaget på Langenæs ... så ville gi det en chance ....

 

og det var det så ikke værd kan jeg helt tilslutte mig ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Det er et rigtigt godt sted, men ikke til horehus ydelser så som shorttime. Derfor får du også den høje pris, selv om du kun er interesseret i 30 minutter. 

På stedet får man helt sublime oplevelser, men man skal være medspiller, og man skal være indstillet på at bruge den tid det tager. 
Damen der tog imod dig er 52 og hedder Is :) Hvis du er til god massage og meget varm og intensiv sex, så er det hende du skal lege med, og betale 1200 kr til. 

 

Mange har den opfattelse at man betaler for en vis tid hos en thai. Det gør man også nogle steder, men de fleste steder betaler man for det man oplever, om det så tager 20 minutter eller 1,5 time er for det meste ligegyldigt. Det er lidt som i tango - it takes two ;) 

haha... hvorfor undre det mig ikke at du kom på banen her :)555

og jo ... det er et bordel og intet andet ....  de gange jeg har været der for nogle år siden ... blev der hurtigt presset på for extra ... inden man kom ind på noget om massage ... (og da kneppede jeg een,  600 kr for short time 30 min tid , skrev også om det dengang  :) )

så lige meget hvad du prøver at indikere så er det et simpelt horehus ... med ludere ansat under forgivelse af at de skal gi massage ....

 

med hensyn til til din tango ... ja, det er da fuldstændig rigtigt ... man giver og tager ...

men så skal musikken jo også lige spille før tangoen går igang  :) 555

 

og hos en luder og det er hvad de er .... betaler man ALTID for en vis tid og en oplevelse  .... at tro andet så er man både naiv og dum !!!

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...