Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aalborg
Høvdingen skrev, for 41 minutter siden:

Hvorfor er dette interessant for dig? 

Der er altid rart at være opdateret. Især når mere end 475 har vist interesse for efterlysningen....

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Tre kvinder anholdt på massageklinik i Randers

Østjyllands Politi var tirsdag formiddag på besøg på en massageklinik i Randers, som viste sig at tilbyde seksuelle ydelser til kunder. To thailandske kvinder på 25 og 36 år blev anholdt på udlændingeloven, da de opholder sig ulovligt i Danmark.

 

En tredje kvinde på 50 år, der er ejer af stedet, blev sigtet for rufferi. Under en ransagning af hendes hjem, fandt politiet desuden noget amfetamin og et større kontantbeløb. Hun blev derfor sigtet for besiddelse af narko, og pengene blev beslaglagt, da det formodes, at de stammer fra rufferi-virksomhed.

Det to anholdte kvinder kan nu tilbageholdes i tre døgn på udlændingeloven. I mellemtiden skal det vurderes, om de to kvinder eventuelt er blevet handlet, eller om de skal fremstilles i grundlovsforhør med henblik på udvisning.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke, om det er den, men der så meget mørkt ud og “open”-skiltet var slukket ved Bangaan Thai Massage på hjørnet af Vestergade og Store Voldgade, da jeg kørte forbi i formiddag.

Jeg håber ikke, jeg sætter løse rygter i gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...