Hop til indhold

Sabinax

Featured Replies

Skrevet

Nogen som ved om ladyboyen sabinax stadig er i markedet? Hendes hjemmeside www.sabinax.dk fungerer ikke, men måske hun bare arbejder andre steder? Ved godt nogle ikke bryder sig om hende, men jeg synes hun er lækker og hun har altid behandlet mig ordentligt. :)

Skrevet

prøv thaicorner ( hjørnet af Istedgade og gasværksvej) om aftenen

• 2 years later...
Skrevet

Hun er færdig glem hende...

Skrevet

Hun er færdig glem hende...

Hvordan færdig?? Har du gjort noget ved hende??

Skrevet

Junkie agtig slidt

Skrevet

Träffade Sabina september 2014...hun var en söd pige men ikke riktigt i min smag.

Skrevet

Billeder stemmer godt overens med virkeligheden. Har mødt hende mange gange på Thaicorner og talt med hende stort set lige så mange gange. Hun er ret høj. Hun er også ret sød. Hun er ikke min type, så har altid høfligt afslået evt. tilbud. Prøv Thaicorner, tror du kan træffe hende der. 

Skrevet

Ok.. tager chancen og kører derind en aften.. tror måske jeg så hende sidste gang.. især pga højden :-).. men må sige at der var andre som så noget mere interessante ud.. NÅ.. dagsformen må afgøre :-)))

Skrevet

Apropos dagsform, så har jeg mødt Sabina så mange gange, at jeg med sikkerhed kan sige at også hun har en dagsform. Jeg tror dog at du hurtigt mærker om hun er i "stødet" den pågældende aften. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.