Agent 007 415 Skrevet 18. Oktober, 2012 Nogen som ved om ladyboyen sabinax stadig er i markedet? Hendes hjemmeside www.sabinax.dk fungerer ikke, men måske hun bare arbejder andre steder? Ved godt nogle ikke bryder sig om hende, men jeg synes hun er lækker og hun har altid behandlet mig ordentligt. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sørensen 0 Skrevet 18. Oktober, 2012 prøv thaicorner ( hjørnet af Istedgade og gasværksvej) om aftenen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1268 Skrevet 5. Maj, 2015 Du er ogs' kun 3 år for sent med at svare 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Maj, 2015 Hun er færdig glem hende...Hvordan færdig?? Har du gjort noget ved hende?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shemale-eater 128 Skrevet 6. Maj, 2015 Jeg har en kammerat, der stadig ser Sabina og synes hun er lige dejlig - prøv her:http://www.shemalewiki.com/?type=page&id=987&itemid=1828 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Olof51 2 Skrevet 6. Maj, 2015 Träffade Sabina september 2014...hun var en söd pige men ikke riktigt i min smag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stålmanden 148 Skrevet 6. Maj, 2015 Hvor godt stemmer billederne overens med virkeligheden ?.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexlife 294 Skrevet 6. Maj, 2015 Billeder stemmer godt overens med virkeligheden. Har mødt hende mange gange på Thaicorner og talt med hende stort set lige så mange gange. Hun er ret høj. Hun er også ret sød. Hun er ikke min type, så har altid høfligt afslået evt. tilbud. Prøv Thaicorner, tror du kan træffe hende der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stålmanden 148 Skrevet 6. Maj, 2015 Ok.. tager chancen og kører derind en aften.. tror måske jeg så hende sidste gang.. især pga højden :-).. men må sige at der var andre som så noget mere interessante ud.. NÅ.. dagsformen må afgøre :-))) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexlife 294 Skrevet 6. Maj, 2015 Apropos dagsform, så har jeg mødt Sabina så mange gange, at jeg med sikkerhed kan sige at også hun har en dagsform. Jeg tror dog at du hurtigt mærker om hun er i "stødet" den pågældende aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg