Hop til indhold
Agent 007

Sabinax

Recommended Posts

Nogen som ved om ladyboyen sabinax stadig er i markedet? Hendes hjemmeside www.sabinax.dk fungerer ikke, men måske hun bare arbejder andre steder? Ved godt nogle ikke bryder sig om hende, men jeg synes hun er lækker og hun har altid behandlet mig ordentligt. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun er færdig glem hende...

Hvordan færdig?? Har du gjort noget ved hende??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billeder stemmer godt overens med virkeligheden. Har mødt hende mange gange på Thaicorner og talt med hende stort set lige så mange gange. Hun er ret høj. Hun er også ret sød. Hun er ikke min type, så har altid høfligt afslået evt. tilbud. Prøv Thaicorner, tror du kan træffe hende der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok.. tager chancen og kører derind en aften.. tror måske jeg så hende sidste gang.. især pga højden :-).. men må sige at der var andre som så noget mere interessante ud.. NÅ.. dagsformen må afgøre :-)))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Apropos dagsform, så har jeg mødt Sabina så mange gange, at jeg med sikkerhed kan sige at også hun har en dagsform. Jeg tror dog at du hurtigt mærker om hun er i "stødet" den pågældende aften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...