Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Luiza/Lily på det nye hovedkontor af VB i dag. Hun er tidligere anmeldt herinde flere gange. Jeg selv har også besøgt hende før, men jeg kunne ikke nære mig for at se, om oplevelsen skulle være blevet en anden. Jeg skal gøre det kort. 

Luiza

Udseendet: Hun er petit (der var den igen)  og smuk. Billederne er ikke helt nye, men ægte nok. Små ungpigebryster. Perfekt ansigt. Ungpigekrop. Jeg vil sgu gerne give hende 9/10:rolleyes:

Indlevelse: 1/10. Hun vender nærmest ansigtet væk fra kunden. Gør intet aktivt selv. Vil bare gerne være færdig hurtigst muligt:( Eneste formildende omstændighed er, at hun en sjælden gang kigger op og sender det mest bedårende smil. 

GFE: 0/10  Ikke i nærheden af kys eller kælen. 

Sex: Mekanisk 3/10

Value for money: Hvad kan man få for 500 kr? Det er jo i den billige ende, og hun er virkelig smuk.

Konklusion: "intet ændret siden sidste år", som MC Einar sang for snart mange år siden;)

Anbefaling: Giver næsten sig selv. Ren mekanisk sex med en smuk ung pige. Man skal være til det. Jeg kommer dog ikke igen. 

PS: Hun hed Lily, da jeg mødte hende 1. gang på VB 1.

PPS: Hun er i en af de 2 stuelejligheder sammen med 2 andre piger. Ikke specielt diskret. De er nu 7 i alt i samme opgang!

 

 

 

 

 

Redigeret af Miller's Crossing
Slåfejl i overskrift

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 4 timer siden:

Jeg besøgte Luiza/Lily på det nye hovedkontor af VB i dag. Hun er tidligere anmeldt herinde flere gange. Jeg selv har også besøgt hende før, men jeg kunne ikke nære mig for at se, om oplevelsen skulle være blevet en anden. Jeg skal gøre det kort. 

Luiza

Udseendet: Hun er petit (der var den igen)  og smuk. Billederne er ikke helt nye, men ægte nok. Små ungpigebryster. Perfekt ansigt. Ungpigekrop. Jeg vil sgu gerne give hende 9/10:rolleyes:

Indlevelse: 1/10. Hun vender nærmest ansigtet væk fra kunden. Gør intet aktivt selv. Vil bare gerne være færdig hurtigst muligt:( Eneste formildende omstændighed er, at hun en sjælden gang kigger op og sender det mest bedårende smil. 

GFE: 0/10  Ikke i nærheden af kys eller kælen. 

Sex: Mekanisk 3/10

Value for money: Hvad kan man få for 500 kr? Det er jo i den billige ende, og hun er virkelig smuk.

Konklusion: "intet ændret siden sidste år", som MC Einar sang for snart mange år siden;)

Anbefaling: Giver næsten sig selv. Ren mekanisk sex med en smuk ung pige. Man skal være til det. Jeg kommer dog ikke igen. 

PS: Hun hed Lily, da jeg mødte hende 1. gang på VB 1.

PPS: Hun er i en af de 2 stuelejligheder sammen med 2 andre piger. Ikke specielt diskret. De er nu 7 i alt i samme opgang!

 

 

 

 

 

Ja det er så ikke min erfaring!

Jeg mødte en servicemindet pige, der ikke var bange for berøringer - begge veje.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal ikke fortælle mig, at hun pludselig var til GFE style med dig?

Det er korrekt, at jeg godt kunne røre ved hende, men omvendt var det helt uden indlevelse. 

Service var med mig en by i Rusland - eller nærmere i Polen;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 41 minutter siden:

Du skal ikke fortælle mig, at hun pludselig var til GFE style med dig?

Det er korrekt, at jeg godt kunne røre ved hende, men omvendt var det helt uden indlevelse. 

Service var med mig en by i Rusland - eller nærmere i Polen;)

Er ikke til GFE

Jeg er til en sød pige der giver mig service 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 19 timer siden:

Ny rekord. Søde Anna er nu vendt tilbage, så nu er de 8 piger i samme opgang fordelt på 3 lejligheder. Det holder ikke. Der er jo kø udenfor på Gammel Køge Landevej. 

 

Er det din erfaring eller bare en påstand ? :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63

Er der nogen, der kan komme med et hint om, hvor i Valby Bollefabrikken ligger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse63 skrev, for 5 timer siden:

Er der nogen, der kan komme med et hint om, hvor i Valby Bollefabrikken ligger?

Den er i dag fordelt på nogle lejligheder i samme opgang i Hvidovre . På Gammel Køge Landevej - tæt på Åmarken Station. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 31 minutter siden:

Er der mulighed for at parkere i nærheden af "Valby Bollefabrik"?

Hvidovre !

100 m længere mod syd på den anden side er en Fakta med 1 times gratis parkering.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er hende her: 

Anna

Har besøgt hende flere gange, og hun er sgu nuttet:) Kommer helt sikkert igen . 

Men de nye pics er ikke af hende. Efter min bedste overbevisning er det kun billede 5, der er af Anna,  men det er også godt nok. Forstår ikke bagmændene her? Hvorfor bruge fake pics, når pigen er sød og smuk i forvejen:wacko:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, den 10.1.2019 at 16:59:

Jeg besøgte Luiza/Lily på det nye hovedkontor af VB i dag. Hun er tidligere anmeldt herinde flere gange. Jeg selv har også besøgt hende før, men jeg kunne ikke nære mig for at se, om oplevelsen skulle være blevet en anden. Jeg skal gøre det kort. 

Luiza

Udseendet: Hun er petit (der var den igen)  og smuk. Billederne er ikke helt nye, men ægte nok. Små ungpigebryster. Perfekt ansigt. Ungpigekrop. Jeg vil sgu gerne give hende 9/10:rolleyes:

Indlevelse: 1/10. Hun vender nærmest ansigtet væk fra kunden. Gør intet aktivt selv. Vil bare gerne være færdig hurtigst muligt:( Eneste formildende omstændighed er, at hun en sjælden gang kigger op og sender det mest bedårende smil. 

GFE: 0/10  Ikke i nærheden af kys eller kælen. 

Sex: Mekanisk 3/10

Value for money: Hvad kan man få for 500 kr? Det er jo i den billige ende, og hun er virkelig smuk.

Konklusion: "intet ændret siden sidste år", som MC Einar sang for snart mange år siden;)

Anbefaling: Giver næsten sig selv. Ren mekanisk sex med en smuk ung pige. Man skal være til det. Jeg kommer dog ikke igen. 

PS: Hun hed Lily, da jeg mødte hende 1. gang på VB 1.

PPS: Hun er i en af de 2 stuelejligheder sammen med 2 andre piger. Ikke specielt diskret. De er nu 7 i alt i samme

Var forbi Luisa. Jeg fatter ingenting at  Hvordan kan man bruge en anden persons billede der kom to andre piger ud for at fortælle mig at hun ikke var der at jeg måske ville vælge nogle af dem ærligt talt Nej tak det vil jeg Ikke bruge min tid på efter min Optik er det kun grimme piger der brugere andre piges billeder  for at lokke andre mænd til og komme forbi dem. Spild af tid for dem og for mig Jeg kørte kraftedeme væk der fra Så kan de lære det...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er vi i Valby sådan ca?

Har prøvet at tage Valby Bollefabrik på Google Maps, men den gav ingen forslag...?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 11 timer siden:

Hvor er vi i Valby sådan ca?

Har prøvet at tage Valby Bollefabrik på Google Maps, men den gav ingen forslag...?

 

Læs dog tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...