Hop til indhold
blazeplay

Lejer min gravide kone ud , mulighedfor sex uden kondom mod mere betaling. (Aarhus)

Recommended Posts

Eftersom profilen er nyoprettet, så tvivler jeg på der har været nogen. Men som dine brødre nok vil sige; 

ta en for holdet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Horsensfyr33 skrev, for 1 time siden:

De er ikke nemme at få svar fra. Ingen svar på SMS og mail. 

Præcis min oplevelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og hvordan skal det gå det stakkels barn når det først ser dagens lys med så uansvarlige forældre.....

Bare min holdning.

Redigeret af Frodige Ida
  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 34 minutter siden:

Og hvordan skal det gå det stakkels barn når det først ser dagens lys med så uansvarlige forældre.....

Bare min holdning.

Jeg ser billedet for mig.

Den store frodige kvinde, men hjælm, sværd og korset i hånd, drager med åben pande frem mod de nøgne liderlige forældre, og lader eder, forbandelser, tordentale og "jeg ved bedre tale" regne ned over deres syndige hoveder. 
Hvorfor kommer der et billede af Moses Olsen op på min indre skærm?? 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

Jeg ser billedet for mig.

Den store frodige kvinde, men hjælm, sværd og korset i hånd, drager med åben pande frem mod de nøgne liderlige forældre, og lader eder, forbandelser, tordentale og "jeg ved bedre tale" regne ned over deres syndige hoveder. 
Hvorfor kommer der et billede af Moses Olsen op på min indre skærm?? 

Come on, sex uden kondom med en gravid? Det er da sund fornuft at det er for langt ude. For min skyld må folk dyrke sex uden kondom så tosset de vil, så længe det kun er deres eget helbred de sætter på spil. Men her er der tale om at de udsætter et barn for potentiel smitte. I værste tilfælde smitte med HIV. Men syfilis,  gonoré, klamydia osv er altså heller ikke udryddet.

At reagere på en så åbenlyst uansvarlig omgang med andres (barnets) helbred  har ikke noget med Moses Olsen at gøre. 

  • Synes godt om 12

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 21 minutter siden:

Come on, sex uden kondom med en gravid? Det er da sund fornuft at det er for langt ude. For min skyld må folk dyrke sex uden kondom så tosset de vil, så længe det kun er deres eget helbred de sætter på spil. Men her er der tale om at de udsætter et barn for potentiel smitte. I værste tilfælde smitte med HIV. Men syfilis,  gonoré, klamydia osv er altså heller ikke udryddet.

At reagere på en så åbenlyst uansvarlig omgang med andres (barnets) helbred  har ikke noget med Moses Olsen at gøre. 

Mit svar gik på at her er der endnu et menneske der blander sig i hvad andre gør, iblander lidt frygt, forargelse og udskamning. 

Men man har naturligvis lov til at tilkendegive sin mening, også selv om den næsten altid er negativ, intimiderende og udskammende. Det har man da, jo, jo. 

  • Forvirret 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 9 minutter siden:

Mit svar gik på at her er der endnu et menneske der blander sig i hvad andre gør, iblander lidt frygt, forargelse og udskamning. 

Men man har naturligvis lov til at tilkendegive sin mening, også selv om den næsten altid er negativ, intimiderende og udskammende. Det har man da, jo, jo. 

Blander sig i hvad andre gør? Jeg går ud fra at vi kan være enige om at der er nødt til at være grænser for frihed, når det går ud over andre som ikke har givet deres samtykke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 35 minutter siden:

Come on, sex uden kondom med en gravid? Det er da sund fornuft at det er for langt ude. For min skyld må folk dyrke sex uden kondom så tosset de vil, så længe det kun er deres eget helbred de sætter på spil. Men her er der tale om at de udsætter et barn for potentiel smitte. I værste tilfælde smitte med HIV. Men syfilis,  gonoré, klamydia osv er altså heller ikke udryddet.

At reagere på en så åbenlyst uansvarlig omgang med andres (barnets) helbred  har ikke noget med Moses Olsen at gøre. 

Spot on... At nogen overhoved tænker tanken at dyrke ubeskyttet sex med en gravide kvinde :shock:

Vælger at tro/håbe på at folk ikke gør ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 15 minutter siden:

Mit svar gik på at her er der endnu et menneske der blander sig i hvad andre gør, iblander lidt frygt, forargelse og udskamning. 

Men man har naturligvis lov til at tilkendegive sin mening, også selv om den næsten altid er negativ, intimiderende og udskammende. Det har man da, jo, jo. 

I dette tilfælde er jeg stolt af at være negativ..  Hvis man ikke har frygt eller forargelse når man høre nogle få eller tilbyde ubeskyttet sex med eller når man er gravid, så er man sgu for dum!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 4 minutter siden:

Blander sig i hvad andre gør? Jeg går ud fra at vi kan være enige om at der er nødt til at være grænser for frihed, når det går ud over andre som ikke har givet deres samtykke?

Sætter man grænser ved at ytre sig som Frodige Ida gør? 

Er det ikke snarere utidig indblanding - endnu engang ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Knep hende hårdt....Sprøjt i hendes fisse....20 uger henne.....

Ja jeg græmmes ved sådan en annonce og vælger at ytre mig og du vælger at reagere.

Har jeg ikke ret til at have en anden holdning end dig?

 

 

 

  • Synes godt om 11

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor kommer der et billede af Moses Olsen op på min indre skærm?? 

Du mener nok Moses Hansen - men han holder sig ellers ikke tilbage, trods han utallige gange har været ude med korset og ført korstog mod synd og utroskab:

https://www.tvmidtvest.dk/artikel/moses-hansen-smidt-ud-af-sin-egen-kirke-efter-utroskab

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 6 timer siden:

Jeg ser billedet for mig.

Den store frodige kvinde, men hjælm, sværd og korset i hånd, drager med åben pande frem mod de nøgne liderlige forældre, og lader eder, forbandelser, tordentale og "jeg ved bedre tale" regne ned over deres syndige hoveder. 
Hvorfor kommer der et billede af Moses Olsen op på min indre skærm?? 

Jeg forstår ikke hvorfor en grønlandsk politiker dukker op på din indre skærm. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...