Hop til indhold
Hanshj

Forkølelsessår - satans!

Recommended Posts

Jeg har nu endeligt sat et møde op med en dejlig pige i branchen.

Og set frem til det i lang tid.

Desværre har jeg et par dage før aftalen fået et satans lille forkølelsessår på munden.

Det betyder selvfølgelig no kissing og ingen fransk til pigen.

Jeg vil selvfølgelig sige til pigen med det samme at jeg har fået et forkølelsessår.

Mit spørgsmål er om jeg skal aflyse aftalen, hvilket vil være noget lort. Da der kommer til at gå uger inden det kan lade sig gøre igen.

Det vil også virke useriøst at aflyse.

Hvad vil du gøre?

Mvh Hans

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, du selv har svaret. Gennemfør med de begrænsninger, som du nu er underlagt, og få dig en ny aftale, selvom den ligger lysår væk. Men spørg for en sikkerheds skyld.

Det er bare surt sjov :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Hanshj, med al ære og respekt, kun du selv kan give svaret på det du spørger om. ;) Du er jo bedst til selv at vurdere om du vil kunne få en god oplevelse med de begrænsninger der nu engang er for dig pga dit forkølesessår. Hvor meget betyder de begrænsninger for dig ? Tror du at du kan få en god oplevelse med de begrænsninger ? Ønsker du at bruge tid og penge hos pigen med de begrænsninger der nu engang er ?

Jeg tror ikke det vil virke synderligt useriøst at aflyse hvis du forklarer hvorfor. Hun burde have forståelse for din situation og afbuddet kommer jo også et par dage i forvejen.

Men du er selv bedst til at afgøre om du vil besøge hende eller ej til den aftale tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag det som en udfordring.

Ok så du kan ikke kysse eller give fransk til hende, det ville nok være former for kontakt som du plejer og holder af. Men prøv at vende det på hovedet, hvilke muligheder ville du ikke have prøvet hvis du havde kørt på med munden?

Du kan se det som en bonusbane i et computerspil, du kan eksperimenter og det værste der kan ske er at det ikke er så godt som du havde håbet, men det er nok stadig bedre end at blive hjemme ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Go'aften Hans!

Jeg havde været ærlig og meldt afbud.. :(

Fransk til pigen og kysseri vil jeg ikke være foruden.. ;)

Men når nu det har været vanskeligt at få en aftale i stand,ville jeg måske overveje en ekstra gang.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville nok aflyse, forklare situationen for pigen, tror måske også hun helst vil vente til dit forkølelses sår var væk, men det sidste er kun gætterier.

Personligt ville jeg ikke undværre kysseriet eller fransk til pigen, det er for mig vigtigt.

Det var hvad jeg ville gøre personligt.

Hvis du vælger at gennemfører syntes jeg du burde spørge pigen om det er ok eller ej, at du har et forkølses sår når du besøger hende, så har du garderet dig.

Men jeg forstår din frustration.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Hans,

Det var rigtig rigtig klogt gjort. :)

For selvom jeg forstår din frygt for at virke useriøs, så skal din frygt for at fremstå uansvarlig være større. ;)

Jeg vil næsten lægge hovedet på blokken og påstå, at samtlige piger ville sætte pris på, at du aflyste frem for at møde op med et forkølelsessår. Hvis en gæst mødte op hos mig med et forkølelsessår, så ville jeg altså sende ham hjem igen.

Og lur mig, om det ikke er præcis det samme den anden vej rundt. ;)

Jeg er sikker på, at de ugers ventetid er det hele værd. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...