Hop til indhold
Guest Trinetease

Lige præcis i dag....

Recommended Posts

Guest Trinetease

Lige præcis i dag er det 10 mdr siden jeg er stoppet med at ryge. 

Jeg forstår slet ikke at jeg var så begejstret for det, når man tænker på hvor lykkelig jeg er for ikke at ryge længere. 

At jeg så er knapt så glad for at have taget 4,5 kg på er en heeeeelt anden sag :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 4 minutter siden:

At jeg så er knapt så glad for at have taget 4,5 kg på er en heeeeelt anden sag :lol:

Mon ikke det er mindre usundt at veje et par kilo ekstra end at ryge :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Juryen

Historien melder ikke noget om det, men sidder de de rigtige steder kan sådanne 4,5 kg snildt være et plus på den gode måde. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 5 minutter siden:

Lige præcis i dag er det 10 mdr siden jeg er stoppet med at ryge. 

Jeg forstår slet ikke at jeg var så begejstret for det, når man tænker på hvor lykkelig jeg er for ikke at ryge længere. 

At jeg så er knapt så glad for at have taget 4,5 kg på er en heeeeelt anden sag :lol:

Flot flot flot,,, kun respekt herfra 

Nu er jeg ikke ryger,, drikker kun sjældent, men har jo ligesom et par stykker andre,,, flere andre "laster" Bla. glædespiger,,, hvis jeg skulle holde op med at besøge dem i hvad sagde du 10 mdr.,, jamen det ville slet ikke kunne hænge sammen så,,, ha ha ha 

Ikke at det er en last iøvrigt,, nærmere en fornøjelse 

Jeg ville nok kun kunne holde Max 3-4 uger,, og det med abstinenser :)

Og skide værre med de 4-5 kilo, du beskriver jo selv at du er meget mere sund(gæt) frisk (gæt) og især lykkelig (realitet) nu 

Pift,, godt gået Trinetease:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 17 minutter siden:

Lige præcis i dag er det 10 mdr siden jeg er stoppet med at ryge. 

Jeg forstår slet ikke at jeg var så begejstret for det, når man tænker på hvor lykkelig jeg er for ikke at ryge længere. 

At jeg så er knapt så glad for at have taget 4,5 kg på er en heeeeelt anden sag :lol:

Tillykke med de 10 mdr.  Trinetease flot klaret med dit ryge stop <3,   du ser jo bare så godt og sund ud, så det andet ser vi jo slet ikke :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 21 minutter siden:

Lige præcis i dag er det 10 mdr siden jeg er stoppet med at ryge. 

Jeg forstår slet ikke at jeg var så begejstret for det, når man tænker på hvor lykkelig jeg er for ikke at ryge længere. 

At jeg så er knapt så glad for at have taget 4,5 kg på er en heeeeelt anden sag :lol:

Tillykke med det, Trine. 

Sådan lidt løst regnet er det jo kun 15 gram/dag i vægtforøgelse:wink:

Jeg stoppede med at ryge for 5 dage siden, og synes bestemt jeg har taget mere end 75 gram på:cry:

Nå.... jeg venter med at tænke vægt indtil de værste abstinenser har lagt sig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ahh vel ikke alle 4 kilo,, så ville en hvis kardashian være x misundelig,, er du så blevet nød til at træne lidt mere eller spiser du mere sundere nu, har hørt om folk som snildt har taget både 10 og 20 kilo på efter rygestop, og det langt før 10 mdr.,,, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

De sidder meeeget på måsen :(:rolleyes::lol:

Super at du er stoppet med at ryge!.

Og de ekstra kilo - de sad da perfekt da jeg så dig i sidste uge...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 12 minutter siden:

De sidder meeeget på måsen :(:rolleyes::lol:

Det skal du nemt få brændt væk søde de 4,5 kg.. du er jo bare så god til at træne i fitness center ;)

Har du lyst kunne jeg da komme og brænde lidt af på dig idag :wub:

 

Redigeret af Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg

da du stoppede , var det så med hjælp fra et nikotin præparat, eller bare en "kold tyrker"

hvis det var med nikotin præparat ? bruger du så det stadig ?

godt gået du er røgfri- :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 29 minutter siden:

Mon ikke det er mindre usundt at veje et par kilo ekstra end at ryge :-P

Not true. Nogle ekstra kilo gør ikke noget som helst, bare man dyrker motion. Og det gør jo Trine. Cykel eller ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 4 minutter siden:

Not true. Nogle ekstra kilo gør ikke noget som helst, bare man dyrker motion. Og det gør jo Trine. Cykel eller ikke.

Ja det var sjov dem med cyklen,,, ret fedt at du fandt den til hende,, manipulation eller ej så var det sejt gjort,, 

Bananas jeg havde ellers brug for dig den anden dag, da jeg havde et billede af en flot pige som desværre havde trusser på, og havde lige brug for at du "fjernede" dem, men tror at du var gået på juleferie ;)

Undskyldning for at afspore tråden lidt,,, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
sweetstone skrev, for 7 minutter siden:

da du stoppede , var det så med hjælp fra et nikotin præparat, eller bare en "kold tyrker"

hvis det var med nikotin præparat ? bruger du så det stadig ?

godt gået du er røgfri- :D

Godt gået Trine.:)

Jeg vil også gerne høre om du har støttet dig til "noget"

Hvordan har det været i forbindelse med nydelse af spiritus?

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 40 minutter siden:

Jeg forstår slet ikke at jeg var så begejstret for det, når man tænker på hvor lykkelig jeg er for ikke at ryge længere. 

Hver sin forhenværende last :)

Når jeg tænker på det forhold jeg havde i 30 år til alkohol, og alt det som jeg har gjort for at tøjle trangen, meget med succes, men ikke før nu nok succes, så forstår jeg idag hvor jeg som en selvfølge bestiller en alkoholfri øl, når jeg går alene på en beværtning, ikke at jeg ikke meget tidligere evnede at afholde mig fra alkohol, når jeg ikke havde det naturlige gode selskab til det.

I dag har jeg ikke en gang lyst til købe en øl, og sidde der for mig selv med den, som så ofte tidligere.

Jeg tror at det er når trangen til den næste smøg, eller den næste genstand, den ikke længere er der, når det ikke længere er lysten til samme vi skal stå imod, at vi virkelig har vundet kampen, og vi kan se fremtiden i møde med ro i sindet.

Tillykke til dig Trine, godt gået, og du ser stadig godt ud,  4,5 kg fra eller til :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
sweetstone skrev, for 16 minutter siden:

da du stoppede , var det så med hjælp fra et nikotin præparat, eller bare en "kold tyrker"

hvis det var med nikotin præparat ? bruger du så det stadig ?

godt gået du er røgfri- :D

Jeg er stoppet uden nogen hjælpemidler. Jeg havde et familie medlem som blev meget meget syg - Og det var forskrækkelse nok :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Enzo L'uri skrev, for 8 minutter siden:

Godt gået Trine.:)

Jeg vil også gerne høre om du har støttet dig til "noget"

Hvordan har det været i forbindelse med nydelse af spiritus?

Enzo.

Det har faktisk været nemt nok - Jeg drikker max 1 øl eller 2 glas vin om ugen, så lige der har jeg ikke været presset. 

Jeg er 100% vegetar, næsten veganer - Så de 4,5 kg er kommet med/ved min yndlings last....brød...:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg husker den dag idag, den smukke blonde 25 årige kvindelig kollega jeg havde for mere en 20 år siden, stor ryger, og hun hev efter vejret når hun havde taget trapperne til 3 sal :(

Trods det at hun kun havde 55 % af sin lungekapacitet i behold, nægtede hun pure at stoppe med at  ryge.

Jeg er desværre bange for, at tilfældet kan være at hun ikke lever idag af samme årsag, jeg ved det ikke, men håber at hun stadig er i live.

For eget vedkommende kan sige at jeg kan takke det samfund, det arbejdsmarked, og den arbejdsgiver jeg har, for at jeg genvandt min førlighed, absolut ved ihærdig egen indsats, men med nævnte faktorers hjælp til selvhjælp, kom ovenpå, og idag er stærkt tilbage på alle vægtige parametre.

Jeg er et uperfekt menneske, og jeg har grundet mit forhold til alkohol kostet fælleskabet, men jeg har også holdt mig i fast selvforsørgende arbejde i over 30 år.

Jeg er ydmyg over for den hjælp og støtte jeg har modtaget, og jeg betaler i den grad min skat med glæde til det vidunderlige land, som vi alle har det privilegium at være født til at være statsborgere i.

Vort land Danmark

Dannebrog og en ung blond pige <3

 

Billedresultat for dannebrog

https://www.roligan.dk/shop/dannebrog-poncho-900p.html

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu mener jeg at have læst et sted, at rygere der stopper med ryge ikke tager "extra" kg på, men blot opnår normalvægt, som hvis de aldring havde begyndt at ryge.

Men stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
People Pleaseren skrev, for 29 minutter siden:

Hvor meget vejer du så nu?:P

304,5kg :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Lige præcis i dag er det 10 mdr siden jeg er stoppet med at ryge. 

Jeg forstår slet ikke at jeg var så begejstret for det, når man tænker på hvor lykkelig jeg er for ikke at ryge længere. 

At jeg så er knapt så glad for at have taget 4,5 kg på er en heeeeelt anden sag :lol:

Sejt gjort af dig.

At vægter så er gået fra 300 kg til 304,5 er bare en mindre detalje.
Men bedre med mere af dig end mindre.
;)


:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...