Hop til indhold

Pik Bondage

Featured Replies

Skrevet

Nogen som kender en som gør i Pik Bondage ? 

Helst i Jylland.

Skrevet
  • Author
Madame-elisabeht(TV) skrev, den 9/1/2019 at 18:35:

Kære Max

Du kunne prøve at besøge den skønne Lady Gitte ved Kolding - Det kunne være en god og seriøs mulighed.

God aften ønskes

Madame Elisabeht

www.Madame-elisabeht.com

Tak , lidt hjælp er bedre end slet ingen hjælp , jeg dog forventet lidt mere hjælp til at finde en som gør i pik bondage  

Skrevet

hvis du søger en der kan binde din pik op , så er Ladygitte den rigtige... hvis jeg lige tænker på det rigtige.. ;), desværre har hun ikke billeder på den nye side, men ved hun binder den stramt op... ellers har jeg ikke fået rigtig fat i hvad du søger. 

Skrevet
  • Author
tilmodenQ skrev, for 2 timer siden:

hvis du søger en der kan binde din pik op , så er Ladygitte den rigtige... hvis jeg lige tænker på det rigtige.. ;), desværre har hun ikke billeder på den nye side, men ved hun binder den stramt op... ellers har jeg ikke fået rigtig fat i hvad du søger. 

Tak Tilmoden Q, jeg prøver  lykken .

Skrevet

Afsted til Lady Gitte - Hun kan sit kram.Var der lige den anden dag og blev bundet MEGET stramt op

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.