Hop til indhold
Raver.

Frederikshavn

Recommended Posts

Thai massage Frederikshavn.

Sabay Thaimassage Kirkegade 1.

Jeg var et smut nord på, og havde tid til en gang massage. Jeg havde ikke gjort mit hjemmearbejde, så jeg greb chancen og lage vejen forbi.

Stedet er meget pænt, og jeg blev budt velkommen af en søde lille Thai pige, hun snakke ikke vildt godt Engelsk, men vi fandt dog ud af det. Jeg blev vist over i båsen, og der blev rullet for. Da jeg tog tøjet af, og ville ligge mig op med Boxer shorts på, fik jeg besked på at de også skulle af. ;)

Hun begyndt så med olie massagen, som ikke var noget særligt. Efter noget tid kom jeg om på ryggen, og efter ca 5-10min blev jeg spurgte om jeg ville have et hand-job, jeg sagde jo tak.

Det var hun ikke dårlige til, og hendes anden hånd lege i mit bagerst hul, det var bestemt ikke dårligt, efter en 5-10min kom forløsningen, og hun gjorde mig pænt ren bagefter.

Prisen 700kr....

alt i alt en udmærket oplevelse.

Raver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har to kommentarer:

1) Det er ikke den erfaring jeg har, se link

2) Prisen er steget 50 kr på ca en måned, synes 400 er for meget for en dårlig massage

Generelt vil jeg sige, at stedet var godt for 1-2 år siden men det er gået ned af bakke siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...