Toyota 15 Skrevet 9. Januar, 2019 Hej alle. Nogen som har erfaring med denne Quinde? https://annoncelight.dk/showad/266334 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 9. Januar, 2019 Toyota skrev, 1 time siden: Hej alle. Nogen som har erfaring med denne Quinde? https://annoncelight.dk/showad/266334 du skriver næstved i overskrift- hvordan ved du hun er derfra ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
booob 207 Skrevet 9. Januar, 2019 Der står Sydsjælland i annoncen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 9. Januar, 2019 ja ser godt der står Sydsjælland. undrer mig lidt over fotos, sjældent der bliver lagt så afslørende fotos på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toyota 15 Skrevet 10. Januar, 2019 Sweetstone, har spurgt hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nike10 28 Skrevet 10. Januar, 2019 Hejsa. Er der nogen af jer der har besøgt hende. Hun ser dejlig fræk ud men har kun set hendes annonce herinde i dag ?? Lækkert hvis hun er i Næstved SF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 10. Januar, 2019 Måske man skulle besøge hende og se hvordan hun er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lf85 4 Skrevet 11. Januar, 2019 Nogle der har fået besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 12. Januar, 2019 skrev til hende for et par dage siden, intet hørt. hun har vidst også kun haft annoncen på en gang. så ved ikke lige , hvor seriøst man skal regne med noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 12. Januar, 2019 (edited) Jeg har hørt fra hende i dag så helt væk er hun dog ikke. Hvis alt gå efter planen har jeg een aftale med hende i morgen eftermiddag Redigeret 12. Januar, 2019 af nuhok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toyota 15 Skrevet 15. Januar, 2019 nuhok skrev, den 12/1/2019 at 15:40: Jeg har hørt fra hende i dag så helt væk er hun dog ikke. Hvis alt gå efter planen har jeg een aftale med hende i morgen eftermiddag Fik du besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 18. Januar, 2019 (edited) Nej desværre måtte melde afbud fra min side af. men jeg besøge hende næste gang hun er på og hvis man ikke skal noget. Redigeret 18. Januar, 2019 af nuhok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperh6 19 Skrevet 24. Januar, 2019 Hej jeg fik ikke besøgt hende, men havde en god dialog på mail og telefon. Tror den holder vand hele vejen. Dog overvejer jeg lidt grundet tæt relation! Men annoncen og hende lyder fræk....så mon ikke noget vinder over fornuften! Jesper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderligungkarl 131 Skrevet 25. Januar, 2019 Jeg har en aftale med vedkommende i morgen, skriver om oplevelsen efter 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 29. Januar, 2019 Liderligungkarl skrev, den 25/1/2019 at 23:38: Jeg har en aftale med vedkommende i morgen, skriver om oplevelsen efter Fik du besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderligungkarl 131 Skrevet 31. Januar, 2019 hun endte med at melde afbud grundet sygdom, og måtte i stedet tage en tur med en af de andre lokale i området som også var meget godt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 3. Februar, 2019 nogen der har set mere end den ene annonce,som er hos trådstarteren ? annoncen er slettet for længst, og har ikke set yderligere annoncer fra kvinden. måske nogen har en viden herom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nike10 28 Skrevet 11. April, 2020 Var der nogen af jer der har besøgt hende og vil berette lidt om det. Har set hun annoncerer tit Gerne privatbesked På forhånd tak Mads Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg