Hop til indhold

Skalborg Aalborg, Stella

Featured Replies

Skrevet

Øv jeg troede lige Stella/Samantha var tilbage - har ikke set hende i meget lang tid.

Jeg ved intet om den aktuelle Stella, men synes primært jeg har fået dårlige oplevelser på Hobrovej 386 (som er angivet i annoncen). Kan godt være jeg bare har været uheldig med de pågældende kvinder, men jeg kan ikke anbefale stedet. Synes de reklamere med flere ydelser end der tilbydes, og klokken "tikker" i baggrunden. Kvalitet og service er ikke i højsædet efter min mening.

Skrevet
  • Author

Tak for info, er lidt ny i dette forum så spørger lidt til det. Lyder ikke som noget at smide dollars efter ;-)

Skrevet
  • Author
Giggity skrev, for 2 timer siden:

Øv jeg troede lige Stella/Samantha var tilbage - har ikke set hende i meget lang tid.

Jeg ved intet om den aktuelle Stella, men synes primært jeg har fået dårlige oplevelser på Hobrovej 386 (som er angivet i annoncen). Kan godt være jeg bare har været uheldig med de pågældende kvinder, men jeg kan ikke anbefale stedet. Synes de reklamere med flere ydelser end der tilbydes, og klokken "tikker" i baggrunden. Kvalitet og service er ikke i højsædet efter min mening.

Har du link til Stella/Samantha, kan ikke finde noget på dem? ;-) Ved godt du skriver at hun/de ikke er der pt... Takker

Skrevet
  • Author
Giggity skrev, for 3 timer siden:

Redigeret af Nordlys

Skrevet

Mig bekendt er Samantha21 stoppet i branchen. Men vi ved jo alle, at man aldrig skal sige aldrig :)

Skrevet
Nordlys skrev, den 9/1/2019 at 20:37:

Fuck hun er lækker ;-) Det er da helt vildt!!!! 

Ægte billeder :) Genial Service. Gået på pension :P

Skrevet
Nordlys skrev, den 9/1/2019 at 12:14:

Hej,

nogen der kender Stella i Skalborg Aalborg. 

Er billeder ægte, erfaring?

pft. 

https://annoncelight.dk/showad/254459

Har også besøgt stedet - Ikke lige hende her - men har besøgt to andre (troede efter 1. gang at det var en fejl) ... MEN må konstatere at enten er "pigen" der åbner døren en helt anden eller også er hun 10 år om at åbne døren (i forhold til de billeder du så af hende)  .... og ja - stedet er ikke et fedt sted . slut

Skrevet
marcellino skrev, for 22 timer siden:

Har også besøgt stedet - Ikke lige hende her - men har besøgt to andre (troede efter 1. gang at det var en fejl) ... MEN må konstatere at enten er "pigen" der åbner døren en helt anden eller også er hun 10 år om at åbne døren (i forhold til de billeder du så af hende)  .... og ja - stedet er ikke et fedt sted . slut

Det sted har altid snydt og bedraget

Skrevet
Liverpool skrev, den ‎12‎-‎01‎-‎2019 at 12:02:

Det sted har altid snydt og bedraget

Hvor er det ca. ?

Skrevet
freeman skrev, for 9 timer siden:

Hvor er det ca. ?

Hobrovej 386 , 9200 Ålborg SV.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.