Hop til indhold
Nordlys

Skalborg Aalborg, Stella

Recommended Posts

Øv jeg troede lige Stella/Samantha var tilbage - har ikke set hende i meget lang tid.

Jeg ved intet om den aktuelle Stella, men synes primært jeg har fået dårlige oplevelser på Hobrovej 386 (som er angivet i annoncen). Kan godt være jeg bare har været uheldig med de pågældende kvinder, men jeg kan ikke anbefale stedet. Synes de reklamere med flere ydelser end der tilbydes, og klokken "tikker" i baggrunden. Kvalitet og service er ikke i højsædet efter min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Giggity skrev, for 2 timer siden:

Øv jeg troede lige Stella/Samantha var tilbage - har ikke set hende i meget lang tid.

Jeg ved intet om den aktuelle Stella, men synes primært jeg har fået dårlige oplevelser på Hobrovej 386 (som er angivet i annoncen). Kan godt være jeg bare har været uheldig med de pågældende kvinder, men jeg kan ikke anbefale stedet. Synes de reklamere med flere ydelser end der tilbydes, og klokken "tikker" i baggrunden. Kvalitet og service er ikke i højsædet efter min mening.

Har du link til Stella/Samantha, kan ikke finde noget på dem? ;-) Ved godt du skriver at hun/de ikke er der pt... Takker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nordlys skrev, den 9/1/2019 at 12:14:

Hej,

nogen der kender Stella i Skalborg Aalborg. 

Er billeder ægte, erfaring?

pft. 

https://annoncelight.dk/showad/254459

 

Har også besøgt stedet - Ikke lige hende her - men har besøgt to andre (troede efter 1. gang at det var en fejl) ... MEN må konstatere at enten er "pigen" der åbner døren en helt anden eller også er hun 10 år om at åbne døren (i forhold til de billeder du så af hende)  .... og ja - stedet er ikke et fedt sted . slut

Del dette indlæg


Link til indlæg
marcellino skrev, for 22 timer siden:

Har også besøgt stedet - Ikke lige hende her - men har besøgt to andre (troede efter 1. gang at det var en fejl) ... MEN må konstatere at enten er "pigen" der åbner døren en helt anden eller også er hun 10 år om at åbne døren (i forhold til de billeder du så af hende)  .... og ja - stedet er ikke et fedt sted . slut

Det sted har altid snydt og bedraget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...