Hop til indhold
Big3lover

Esmeralda - Harndrup

Recommended Posts

Jeg besøgte denne latina forleden. Hun virkede sød i kommunikationen, og faktisk også ved min ankomst. Billedene passer selvfølgelig ikke. Men hun er vel omkring 1.68 og ca 65-70 kg. Sort hår, spansk type. Omkring de 30 år. Hun er ret velformet....slank med flot timeglasfigur, god røv. Det tegnede godt. 

Men desværre var hun én af de typer der bare skulle ha ekspederet noget igennem biksen. Da jeg havde valgt en gang dansk startede hun med at sutte kondom på. Men jeg var slet ikke klar inden den skulle op i dybet. Så efter lidt halvhjertet knepperi begyndte telefonen at bimle og bamle, og fandme om det ikke også ringede på døren. Så undskyldte hun og løb ud og åbnede mens hun havde travlt med telefonen. Hun havde åbenbart ikke styr på sine kunder og tider, for der er ikke opgivet nogen adresse, hvilket som regel siger at man skal ha' en aftale før ankomst. Så kom hun tilbage og vi fortsatte bagfra. Nu havde jeg endelig fået gang i kalorius og så trak hun sig pludselig ud og rev kondomet af :blink:. Hun ville ha jeg skulle komme på hendes bryster....ok fint tænkte jeg, lad os bare få det overstået! Så begyndte telefonen igen samtidig med at hun lå og rodede efter papir når skyllen kom. "Jesus Christ" tænkte jeg og fik gjort mig færdig. På vej ud af døren rendte jeg ind i den næste, hvilket pissede mig helt af :wacko:. Jeg gider ikke sådan noget hastværk og det er total turn-off for mig. Alt i alt en trels oplevelse med en eller lækker pige <_<.

https://annoncelight.dk/showad/244979

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...