Hop til indhold
Jernsvinet

Thailand - nye briller

Recommended Posts

Jeg har set at man kan få lavet tænder billigere i Thailand - men er der nogen, der har erfaring med nye briller?

Egentlig er det kun nye glas, jeg gerne vil have lavet til mine Lindberg "evigheds"-briller

https://lindberg.com/en/showroom/women/spirit

- men det er min erfaring at her hjælper det ikke engang at gå til Louis Nielsen - så hvis nogen kender et sted i - helst Pattaya, hvor de kan lave det - ville jeg blive meget glad.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en ven som købte briller (2 par) i Thailand (Hua Hin) og han var meget tilfreds med både pris og kvalitet, men som med meget andet i Thailand

så skal du købe/bestille dem i starten af ferien for at være sikker på du kan få dem (tilpasset) i tide :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har købt briller flere gange i Thailand. 

Gå ind i en rigtig brilleforretning fremfor at købe dem i en copy mall som MBK i Bangkok. Fx er Top Charoen en rigtig optikerkæde. Jeg har fået Duna glas, som er rigtigt gode. Essilor selvfølgelig også, men de er dyrere end Duna og i mine øjne hehe - ikke bedre end Duna. Der er altid promotion i brillebutikkerne. Held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har fået lavet briller i Top Chaoren Otical i PTT,  meget tilfreds.

Men dit spørgsmål drejer sig kun om glas, prøv næste gang du kommer til PTT og spørge , mon ikke i finder en løsning :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej var i pattaya i december , forhørte mig om pris på flerstyrke glas , har selv stel , 12000 bath 

optiker i shopping center  

royal garden plaza , tæt på workingstreet 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...