Hop til indhold
intim-massage-Sara

Er der gang i boblerne

Recommended Posts

:P Er der nogen glædes piger herinde, der har/arbejder hos Copenhagen sauna club ? 

og mænd, der har besøgt stedet ?

Jeg efterspørger fordi, jeg aldrig har læst anmeldelser nogen steder.

Er jeg mon for gammel 43 år og lidt for erotisk småbuttet og ikke nok plastisk fantastisk med negle, bryster, tatoveringer til at arbejde på stedet....!!!

Jeg kunne godt tænke mig at søge nye udfordringer. Så fortæl gerne.... knus:rolleyes:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sødtøs skrev, for 20 minutter siden:

Der er da et par ord fra et par Herre på deres side

https://copenhagensaunaclub.dk/testimonials/

om de så er ægte, det skal lade være uvist

hvad laver pigerne på stedet? Er de topløse bademestre

servicere de fyrene som træder indenfor, med flirt og kys og ingen sex?

If I remember correct. You paid an entrance fee. Saw the girls, you could share a jacuzzi together and then if you wanna continue, the girl gave you a menue..... sort of

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buddha skrev, for 52 minutter siden:

If I remember correct. You paid an entrance fee. Saw the girls, you could share a jacuzzi together and then if you wanna continue, the girl gave you a menue..... sort of

efter at have været whirlpoolen-går i på et værelse ,, og der får du sex -  med kondom . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
ulrik levere skrev, for 11 minutter siden:

efter at have været whirlpoolen-går i på et værelse ,, og der får du sex -  med kondom . 

Får og får, det koster da noget at komme ind, jeg kom der en del i 90/91, konceptet var bad med pigen en smuttur hvis mand ville i sauna og eller spa bassin, og så sex i et værelse på første salen, prisen var til pigen 1200 for en time, et medlemsskab af clubben og en adgangspris på 100 kroner pr.gang. 

Intim massage Sara jeg mødte en voksen kvinde dengang, hyggebuttet o.s.v. Men mest unge slanke kvinder, hvis du har interesse for stedet så rimg og få en snak med mutter, stedet har eksisteret siden firsene..bygningen er en gammel bagerforretning..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 7 minutter siden:

Får og får, det koster da noget at komme ind, jeg kom der en del i 90/91, konceptet var bad med pigen en smuttur hvis mand ville i sauna og eller spa bassin, og så sex i et værelse på første salen, prisen var til pigen 1200 for en time, et medlemsskab af clubben og en adgangspris på 100 kroner pr.gang. 

Intim massage Sara jeg mødte en voksen kvinde dengang, hyggebuttet o.s.v. Men mest unge slanke kvinder, hvis du har interesse for stedet så rimg og få en snak med mutter, stedet har eksisteret siden firsene..bygningen er en gammel bagerforretning..

ja det koster 1800--alt inkl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, for 2 timer siden:

:P Er der nogen glædes piger herinde, der har/arbejder hos Copenhagen sauna club ? 

og mænd, der har besøgt stedet ?

Jeg efterspørger fordi, jeg aldrig har læst anmeldelser nogen steder.

Er jeg mon for gammel 43 år og lidt for erotisk småbuttet og ikke nok plastisk fantastisk med negle, bryster, tatoveringer til at arbejde på stedet....!!!

Jeg kunne godt tænke mig at søge nye udfordringer. Så fortæl gerne.... knus:rolleyes:

 

Du er en lækker milf. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, for 5 timer siden:

:P Er der nogen glædes piger herinde, der har/arbejder hos Copenhagen sauna club ? 

og mænd, der har besøgt stedet ?

Jeg efterspørger fordi, jeg aldrig har læst anmeldelser nogen steder.

prøv

https://www.eroguide.dk/forum/search/?q="copenhagen sauna"&sortby=relevancy

Det giver da hit på nogle reviews og også enkelte piger der arbejder der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg kan godt komme med en udførlig beskrivelse^_^.. 

En time koster 1900 kontant og 2000 på kort for gæsten (der sket en prisstigning).. For den pris køber han en time i dit selskab.. I den time er inkluderet massage, sauna, spa og sex (en udløsning).. Alt er med kondom også det franske:D.. 

 

Hver pige har sit eget værelse.. Når man møder ind på en vagt vælger man det værelse man bedst kan lide af de stadig ledige værelser.. Der er i alt 6 værelser.. 

Når en gæst ankommer gå pigerne til køkkenet og venter på at huspasseren beder dem om at gå ud og hilse.. Du gå derefter en runde i vente værelset iført kjole og stiletter (hvis du ikke som mig er mongol:P) hvor du siger dit navn og giver hånd der kan nogen gange være mange mænd i det værelse:D.. Intet andet end dit navn og evt velkommen til.. Dette for at skabe mest muligt flow i det og så der ikke er en masse sniksnak og vi ikke føler vi skal står og blive gloet på.. Der er masser af tid i spa'en til at lærer hinanden bedre at kende;).. 

Når ca halvdelen af tiden er gået bevæger man sig tilbage til værelset hvorefter der er tid til det sjove.. Hehe.. Når tiden er gået spørger du din gæst om han skal bruge en taxa og ellers så følger du ham ud.. 

 

Vi findes i mange forskellige afstøbninger i saunaen.. Nogle af os er forholdsvis "rookies" og andre mere erfarne.. Vi er store og små og tykke og tynde så måske du også kan finde din plads.. Om ikke andet så ring der ned.. Vi er alle meget tilforladelige.. Hehe.. Medmindre man betaler os for at være andet:P:lol:..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest steven606
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Altså jeg kan godt komme med en udførlig beskrivelse^_^.. 

En time koster 1900 kontant og 2000 på kort for gæsten (der sket en prisstigning).. For den pris køber han en time i dit selskab.. I den time er inkluderet massage, sauna, spa og sex (en udløsning).. Alt er med kondom også det franske:D.. 

 

Hver pige har sit eget værelse.. Når man møder ind på en vagt vælger man det værelse man bedst kan lide af de stadig ledige værelser.. Der er i alt 6 værelser.. 

Når en gæst ankommer gå pigerne til køkkenet og venter på at huspasseren beder dem om at gå ud og hilse.. Du gå derefter en runde i vente værelset iført kjole og stiletter (hvis du ikke som mig er mongol:P) hvor du siger dit navn og giver hånd der kan nogen gange være mange mænd i det værelse:D.. Intet andet end dit navn og evt velkommen til.. Dette for at skabe mest muligt flow i det og så der ikke er en masse sniksnak og vi ikke føler vi skal står og blive gloet på.. Der er masser af tid i spa'en til at lærer hinanden bedre at kende;).. 

Når ca halvdelen af tiden er gået bevæger man sig tilbage til værelset hvorefter der er tid til det sjove.. Hehe.. Når tiden er gået spørger du din gæst om han skal bruge en taxa og ellers så følger du ham ud.. 

 

Vi findes i mange forskellige afstøbninger i saunaen.. Nogle af os er forholdsvis "rookies" og andre mere erfarne.. Vi er store og små og tykke og tynde så måske du også kan finde din plads.. Om ikke andet så ring der ned.. Vi er alle meget tilforladelige.. Hehe.. Medmindre man betaler os for at være andet:P:lol:..

jeg var der i december sammen med en kollega , og forløbet var som du har beskrevet . Jeg fandt det lidt stilfuldt og rart at  alle pigerne var pænt klædt på!!--ku jeg godt li.

turen i jacuzzien--kunne både jeg og min kollega godt have undværet --det er ikke så inspirende at side sammen  med flere andre , ikke spor intimt !!!!, og da vi begge har en medicinsk baggrund , talte vi da bagefter lidt om , hvor ofte vandet mon blev udskiftet ??

Det var en fredag , og der var vist travlt --og jeg så ihvertfald  4 piger  , alle søde og pæne--især faldt mine øjne på en helt lille latina --men hun blev snuppet af en anden--fik desværre ikke fat i hendes navn--for  hun ville nok være et besøg værd !!

alt i alt --en god og reel oplevelse .

steven

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...