Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Ivanhoe

PP Massage Gib, brug evt. søgefunktioner, masser af gode anmeldelser.

God fornøjelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ååhh, ja!! I gib's selskab keder man sig ikke eet sekund! Hun er vild og dejlig. :-) :-)  Og intet er forbudt, bortset fra samleje uden!

Du googler blot PPMassage, thorvaldsensgade i Århus. Der findes ikke andet link med fotos og den slags, men Gib lever op til de flotteste!

Bare kom afsted! ;-) 1200 for hende een time, og så er du solgt! :-)  Højst 2000 for hende + een i en time.

Redigeret af Steppeulven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Thong samme sted 1 jule dag (14 dage) siden og det var sgu den dårligste oplevelse ever. På trods at at de påstod at de ikke havde travlt så bimlede og bamlede det med telefon og dørklokke. Det blev såden lidt kaotisk og forjavet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert666 skrev, for 19 minutter siden:

Besøgte Thong samme sted 1 jule dag (14 dage) siden og det var sgu den dårligste oplevelse ever. På trods at at de påstod at de ikke havde travlt så bimlede og bamlede det med telefon og dørklokke. Det blev såden lidt kaotisk og forjavet.

Sjovt, du påstår det- siger ikke, du lyver - men da jeg var der, da sagde telefonen ikke et pip! Tror faktisk slet ikke den var i lokalet! Hvis man liiige ringer en pæn halvtimestid inden ankomst, så er min opfattelse, at du får endog goood tid. Jeg havde betalt for en time, men der gik vist halvanden. Såååøøh!?Og en dørklokke har de slet ikke. Man banker på! Måske din hørelse skal have et lille tjek?

Redigeret af Steppeulven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Ja man/jeg ku få lyst til foreslå Cream <3 ikk fordi de andre foreslag ikk var Toppen 

Men Cream er nu en go start hos Thai i Århus, ja blot min vurdering :rolleyes:

Good luck

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 4 minutter siden:

Ja man/jeg ku få lyst til foreslå Cream <3 ikk fordi de andre foreslag ikk var Toppen 

Men Cream er nu en go start hos Thai i Århus, ja blot min vurdering :rolleyes:

Good luck

I morgen aften skal jeg fortælle, om jeg er enig. ;-)  Men har kun læst godt om hende. Hun er på King Thaimaasage på Morten Børupsgade i Århus lige nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Steppeulven skrev, for 7 minutter siden:

I morgen aften skal jeg fortælle, om jeg er enig. ;-)  Men har kun læst godt om hende. Hun er på King Thaimaasage på Morten Børupsgade i Århus lige nu.

Det bliver du, altså enig :rolleyes: good luck <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steppeulven skrev, for 1 time siden:

Hehe. Tror jeg osse. Og prisen er overkommelig! ;-) 

Hejsa, har du et link eller kan du fortælle lidt om prisniveauet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steppeulven skrev, for 3 timer siden:

Sjovt, du påstår det- siger ikke, du lyver - men da jeg var der, da sagde telefonen ikke et pip! Tror faktisk slet ikke den var i lokalet! Hvis man liiige ringer en pæn halvtimestid inden ankomst, så er min opfattelse, at du får endog goood tid. Jeg havde betalt for en time, men der gik vist halvanden. Såååøøh!?Og en dørklokke har de slet ikke. Man banker på! Måske din hørelse skal have et lille tjek?

Min hørelse fejler altså intet. Der er en ringeklokke på Højre side af indgangsdøren SOM VIRKER og telefonen den dag kimede lystigt derinde. Jeg var i det lille rum lige fremme og ikke i det til venstre og kunne høre alting. Både samtale som den ældre Thai havde på stedet og alt andet. Så min hørelse fejler intet. De 3 andre gange jeh har været der var det super oplevelser. Men 1 juledag var det sgu helt slemt.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Donethat skrev, den 8/1/2019 at 22:12:

Hejsa, har du et link eller kan du fortælle lidt om prisniveauet?

Århus pris :rolleyes: same same last time, vil jeg tro om Cream :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donethat skrev, den 8/1/2019 at 22:12:

Hejsa, har du et link eller kan du fortælle lidt om prisniveauet?

1000 for fuld pakke. Giv hende et par hundrede ekstra hvis du har tænkt dig at besøge hende igen. Det er en rigtig god investering ;):D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steppeulven skrev, den 8/1/2019 at 20:05:

I morgen aften skal jeg fortælle, om jeg er enig. ;-)  Men har kun læst godt om hende. Hun er på King Thaimaasage på Morten Børupsgade i Århus lige nu.

Kom du afsted Steppeulv?

Eller kom der som sædvanlig noget i vejen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de fine bud...

Valget faldt på Gib hos PP...

Wow hun er fantastisk! Sutter godt og skøn at knalde med

 

Kommer helt sikkert igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...