Hop til indhold

Recommended Posts

Miller's Crossing skrev, 1 time siden:

Er der nogen, der har erfaringer med GP'ere fra lejligheden i denne gade. Jeg har selv haft en dårlig oplevelse med fake pics, men det kunne jo være en enlig svale?

Du kan jo lige smide et link til pigerne ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Turnier. Det er et stykke tid siden, jeg havde den oplevelse i Klerkegade. Nu har jeg sms'et med en pige fra en frisk annonce fra EG og fået at vide, at hun er fra samme lejlighed. Og det tør jeg ikke sige ja til. 

Jeg må vist ikke linke til pågældende annonce, da adressen ikke er nævnt i den?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 2 minutter siden:

@Turnier. Det er et stykke tid siden, jeg havde den oplevelse i Klerkegade. Nu har jeg sms'et med en pige fra en frisk annonce fra EG og fået at vide, at hun er fra samme lejlighed. Og det tør jeg ikke sige ja til. 

Jeg må vist ikke linke til pågældende annonce, da adressen ikke er nævnt i den?

...men du kan selv finde ud af om billederne er fake, ved at bruge de vejledninger der er i dette forum. Det kan jo så hjælpe dig lidt på vej, men det jo ingen garanti! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hende på billerne. Hun svarede selv, kort for hovedet, ingen venlige smileys eller noget. Problemet er akten. Hun kommanderer hvor og hvordan man skal ligge, ingen forspil, vil kun give blow i begyndelsen, vil ikke ride, da "sengen larmer så". 

Det hele er ret mekanisk. Så bliver 45 min. en kedelig affaire...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...