Hop til indhold
januskuhn

Søndag med BBW Lina i Haderup)

Recommended Posts

Her i Søndags var jeg så heldig at besøge Lina

i Haderup i jylland. (Hun er vist primært sjællænder, men er indimellem hos Haderuppigerne)

Og jeg var så begejstret, at jeg har besluttet at skrive en anmeldelse. Jeg er lidt i tvivl om, hvordan man anmeldelser en glædespige. Sex handler om kemi og mange forskellige ting, og den enes drømmeknald er den andens øv-oplevelse, men Lina nedbrød mange af mine fordomme om glædespiger, og jeg havde virkelig en fantastisk oplevelse.

For at gøre det lidt nemmere vil jeg starte med at skrive om nogle (tilnærmelsesvis) objektive kriterier: kommunikation, sted, og "annoncetekst/billeder i forhold til virkeligheden. Derefter vil jeg skrive kort om selve oplevelsen.

 kommunikationen.
Jeg skrev til Lina aftenen før besøget og stillede nogle generelle spørgsmål om hendes ydelser (og om størrelsen på hendes røv, jeg er glad for store numser)
dog uden at bestille tid.  Jeg oplevede at Lina pjattede/jokede en lille smule, da hun svarede. Hun kunne sagtens have svaret kortere og mere ordknapt, men kommunikationen føltes veloplagt og overskudspræget. Flirtende er nok for stærkt et ord, men jeg følte mig allerede her velkommen og imødekommet. Dagen efter bestilte jeg en tid med kort varsel og Lina var heldigvis klar. Igen var kommunikationen ordrig og levende. Lina virkede professionel, fræk og imødekommende, og mere kan man vel ikke ønske sig i kommunikationen.

Stedet
Lina holder til hos Haderuppigerne, når hun er i Jylland. Der er tale om et hus ude på landet tæt på en rundkørsel. Parkeringen er som lovet diskret, men man skal gå langs forsiden af huset for at komme til indgangen. Det generer ikke mig, da jeg ikke er fra lokalområdet, men hvis jeg boede i nærheden ville jeg nok føle, det var lidt trælst at blive spottet på vej ind i et hus med et rødt blinkende "åbent" skilt. Døren er dog afskærmet fra vejen så det er kun mens man går fra bil til dør, at man er snylig. Lina tog selv imod mig i døren, og selvom jeg forstod på Lina, at der var en anden kvinde plus telefondame i huset, så jeg intet til dem. Det synes jeg var rart. Linas "legerum" var domineret af en høj seng, et stort spejl og en masse SM-redskaber af forskellig art. Der var ikke megen plads, men rummet virkede kompakt, lækkert og rent.Sengen var meget høj og under den et slavebur. jeg var lidt skuffet over der ikke sad en slave, men måske man selv ender der en gang :)


Lina selv i forhold til hendes billeder.

Jeg synes det er svært, at "anmelde" en piges udseende, men jeg vil dog knytte et par bemærkninger til Lina versus hendes billeder. Først og fremmest er der ingen tvivl om at Billederne er Lina.
Hun er (som hun skriver mange steder )  en BBW og bortset fra. at hårfarven er skiftet, er hun tydeligvis den samme som på sine billeder. Jeg vil også tro, at billederne er relativt "friske" - Hun ER en ung pige både på billederne og i virkeligheden. Hvis jeg skulle kritisere noget. er det, at billederne ikke vise,r hvor velproportioneret hun egentlig er. Hun har ganske rigtigt en kæmperøv og flotte store bryster, men jeg var meget positivt overrasket over, hvor godt det "sad" på hende. Ligeledes viser billederne ikke, at hun har et meget kønt ansigt.. Jeg kom faktisk til at fortælle hende, at hun var smuk.

Oplevelsen:
ok, nu bliver det svært at holde den objektive tone. Vi havde sex, og jeg var meget tilfreds, men hvordan anmelder man det lige?

Jeg oplevede ikke at vi havde travlt. Der blev "banket" på et tidspunkt, men Lina ignorerede det, og jeg følte ikke noget "tidspres" -
Jeg oplevede at Lina var meget begejstret og ivrig. Jeg var ikkke i tvivl om, at hun var glad for sit arbejde.

Efter, at jeg var kommet, var hun meget ivrigt efter at gentage succesen, og hive udløsning nr 2 ud af mig.Da det ikke virkede var hun skuffet, og jeg måtte love at komme to gange næste gang vi sås. Lina "læste mig" godt og reagerede på mine signaler (og jeg håber jeg fangede hendes).  vi snakkede ikke meget undervejs, men legede derimod organisk, og jeg følte at Lina selv havde det sjovt.

jeg kan tilføje: "Lina er sjov"-  Hun fik mig til at grine, og det var faktisk en fed og meget uventet oplevelse.

Jeg havde betalt for "30 minutters blidt", men jeg følte mig ikke begrænset. Jeg klaskede hende hårdt i røven, og på et tidspunkt havde hun et hårdt (og frækt) kvælertag på mig mens vi kneppede, og jeg er ikke i tvivl om, at hun kan være en djævel, hvis man giver hende lov til det (eller hun får lyst).
Efter en solid omgang sex og hendes ihærdige forsøg på at tvinge en ekstra udløsning ud af mit gamle skrog var der også god til at snakke lidt, og jeg forlod vitterligt huset med et smil på læberne og så  rundt på gulvet, at jeg helt glemte at spørge om et bad.  



Efterfølgende var jeg så begejstret, at jeg faktisk skrev til Lina og takkede hende for oplevelsen, og igen oplevede jeg en kommunikation der var langt over det mekaniske.
 
TLDR:
Lina ved tydeligvis hvad hun laver. Både på lagnerne og mht. kommunikation. Hendes annoncetekst og billeder holder hvad de lover. jeg synes faktisk billederne undersælger hende en smule. For mig var den meget "levende" kommunikation vigtig. jeg kan med andre ord ikke anbefale hende nok, og vil helt klart besøge hende igen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk anmeldelse.  

Hvad gav du for de 30 minutter.  

Du kan evt. sende det som PB hvis ikke du vil poste det her.  

Bossen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...