Hop til indhold
Guest Agetha

Tyvkost på en grav

Recommended Posts

Guest Agetha

Jeg ved godt emnet er langt ude, ligeså langt som nogle stjæler af ondskab.

Det hele drejer sig om, nogle har følt deres berettigelse ved at stjæle min mors og min figur. Jomfru Maria stod på et meget betydningsfyldt sted, i sin figur med et lille barn i sine hænder. Der har været nogem herinde, og jeg ved hvem de er, har stjålet  den iskoldt fra den grav. Det gør mig rigtig ondt der ikke findes større respekt. 

 

På den måde selvom jeg ikke ønsker det, bliver jeg ond. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår godt din harme, men hvorfor når du ved hvem det er retter du ikke henvendelse til enten politiet eller til ledelsen på Eroguide, hvis du mener det er nogen, herinde fra?

Men hvor pokker skulle nogen herinde fra vide hvor dine forældres grav være?

Har du overvejet at få dig en facebook profil og lave dine opslag der?

For jeg kan ikke rigtigt se dit indlæg her, har noget at gøre med Generel debat, med mindre du mener tyverri fra en grav, er generelt for prostitution?

og tyverri fra en grav, det kan man vist ikke debatter, vel ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Måske en Domina der manglede noget kistepynt? :-) neej det er gas, der er selvfølgelig sørgelig og ærgerligt når en gravsted bliver skændet, men jeg er på linje med Lille Kirse her, hvis du ved hvem det er, så anmeld det til politiet, opslaget hører ikke hjemme her.

God dag til jer alle.

Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...