Hop til indhold

Tyvkost på en grav

Featured Replies

Skrevet

Jeg ved godt emnet er langt ude, ligeså langt som nogle stjæler af ondskab.

Det hele drejer sig om, nogle har følt deres berettigelse ved at stjæle min mors og min figur. Jomfru Maria stod på et meget betydningsfyldt sted, i sin figur med et lille barn i sine hænder. Der har været nogem herinde, og jeg ved hvem de er, har stjålet  den iskoldt fra den grav. Det gør mig rigtig ondt der ikke findes større respekt. 

På den måde selvom jeg ikke ønsker det, bliver jeg ond. 

Skrevet

Jeg forstår godt din harme, men hvorfor når du ved hvem det er retter du ikke henvendelse til enten politiet eller til ledelsen på Eroguide, hvis du mener det er nogen, herinde fra?

Men hvor pokker skulle nogen herinde fra vide hvor dine forældres grav være?

Har du overvejet at få dig en facebook profil og lave dine opslag der?

For jeg kan ikke rigtigt se dit indlæg her, har noget at gøre med Generel debat, med mindre du mener tyverri fra en grav, er generelt for prostitution?

og tyverri fra en grav, det kan man vist ikke debatter, vel ?

Skrevet

Me thinks someone need their medicine dose balanced. :blink:

Skrevet

Måske en Domina der manglede noget kistepynt? :-) neej det er gas, der er selvfølgelig sørgelig og ærgerligt når en gravsted bliver skændet, men jeg er på linje med Lille Kirse her, hvis du ved hvem det er, så anmeld det til politiet, opslaget hører ikke hjemme her.

God dag til jer alle.

Misjo1

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.