Hop til indhold

Recommended Posts

Hun findes som Kate, kan søges, brug evt. Hellerup som søgeord. Har ikke været der, men hun har fået rimelige anmeldelser tidligerere. Var på besøg uden resultat, da sms-løfte om ydelser ikke holdt vand i virkeligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Hendes billeder skulle være STÆRKT photoshoppede, hvilket giver god mening når man ser på dem. 

Derudover synes hun får ok anmeldelser. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
newpussyhunter2 skrev, 1 time siden:

Rolig nu, de arbejder på samme adresse.... og har i øvrigt forespørgsel på hende, der ikke har fået svar

Han skyder altid med skarpt, så tag dig ikke af det. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well hundemand fra Kbh. tak for svar, men som altid på TV: Kan du sætte lidt flere ord på? Hvorfor genbesøg ? er hun ikke så stor, som nogen skriver ? ligner det GFE ? kan hun måske selv formås at nyde seancen eller er det rent arbejde ? Og hvad købte du i butikken ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54

Jeg har tidligere anmeldt Kate her på EG ( i oktober) under overskriften: "diamond-thai-wellness-kate-Tuborgvej"

Lidt uddybende kommentarer ift denne tråd:

Ja, Kate er "buttet"
Måske er billederne lidt Photoshoppede; men det er godt nok ikke ret meget
Ja, man kunne nok forvente en lille smule mere af hendes "full art"
Men generelt tre positive oplevelser med Kate; som jeg nok kommer tilbage til igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
D54 skrev, den 20/1/2019 at 23:26:

Jeg har tidligere anmeldt Kate her på EG ( i oktober) under overskriften: "diamond-thai-wellness-kate-Tuborgvej"

Lidt uddybende kommentarer ift denne tråd:

Ja, Kate er "buttet"
Måske er billederne lidt Photoshoppede; men det er godt nok ikke ret meget
Ja, man kunne nok forvente en lille smule mere af hendes "full art"
Men generelt tre positive oplevelser med Kate; som jeg nok kommer tilbage til igen.

Jeg kan ikke tilføje meget yderligere. Fuldpakke og god kemi. Ikke fed men lidt rund der matcher røv og bryster. Meget pænt og rent. Smagfuld kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...