Hop til indhold
Aalborg26

Gloryhole Esbjerg, nogen der har prøvet?

Recommended Posts

Mister72 skrev, for 4 timer siden:

Jeg tror det er dem, der anmeldes her, men er ikke sikker: https://www.eroguide.dk/forum/topic/79688-gloryhole-esbjerg/?tab=comments#comment-692442

Mvh. Mr72

Lige præsis. Det er de samme, og de har ofte haft denne annonce på. Jeg var også skeptisk første gang, da der på den tid de startede op var en del røre vedr et par der snød ved Vejle området. Dette skønne par spiller med helt åbne kort, og du kan få enten hende, eller ham, eller dem begge sammen hvis du vil. De er fantastiske til deres frække arbejde, og kan kun anbefale dem IGEN.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt dem en enkelt gang og det var bare super lækkert, havde aftalt at jeg skulle have 2 x blow i træk men den gamle havde ikke flere skud den dag, fik  200 retur og jeg skal besøge dem i eftermiddag og glæder mig til et lækkert blow fra dem begge. Man kan se at det ikke er snyd da man kan se hendes læber når hun tager den dybt i halsen. Så bare få bestilt en tid og kom afsted det vil du ikke fortryde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...