VincentK 5 Skrevet 8. Januar, 2019 Hej alle Jeg ved der er andre, som har skrevet om hende. Jeg har læst dem. Jeg har bare brug for at vide lidt mere om hende. Jeg har nogle tillidsudfordringer. 1) Hvordan ser hun ud? 2) Er hun tålmodig? 3) Er hun professionel? Alt er velkomment Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4202 Skrevet 8. Januar, 2019 VincentK skrev, for 13 minutter siden: Hej alle Jeg ved der er andre, som har skrevet om hende. Jeg har læst dem. Jeg har bare brug for at vide lidt mere om hende. Jeg har nogle tillidsudfordringer. 1) Hvordan ser hun ud? 2) Er hun tålmodig? 3) Er hun professionel? Alt er velkomment Hej ven,,, VincentK 1. Godt ud,, Ja, bare min egen personlige mening,, 2. Ja meget,,, 3 ja endnu mere Håber at det hjalp dig til at få lidt styr på dine følelser og nerver 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VincentK 5 Skrevet 8. Januar, 2019 Hej hr. Hunter Ja, det er dejligt at høre. Jeg har haft flere overvejelser og ville bare høre fra andre. Tak for dit hurtige svar. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheBiscuit 74 Skrevet 8. Januar, 2019 Kan kun give hunter ret, i mine øjne ser hun også dejlig ud. Hun er jo ikke 24 år men er det man kalder en flot kvinde til sin alder. Så snup du bare en tur 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VincentK 5 Skrevet 9. Januar, 2019 (edited) Hej venner! Tak for jeres svar. Jeg har læst om din oplevelse Hunter - men er der nogen af jer andre der kan sætte ord på jeres oplevelse? kh Vincent Redigeret 9. Januar, 2019 af VincentK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 864 Skrevet 9. Januar, 2019 Ja.... Af diskressions hensyn vil jeg dog ikke gøre dette, da Dia ikke ønsker at få den slags uddybet i plenum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg