ulrik levere 19 Skrevet 8. Januar, 2019 https://sugardaters.dk/show?alias=Mini2life er der nogen der har erfaring , med denne lille Asian lady-- har mulighed for at møde hende --hun skriver sødt. så hvis nogen kan sige mig om det er , en god ide at se hende , så lad mig høre. tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest wayfarer Skrevet 8. Januar, 2019 Yep, været der, hun er fræk til start, men doven anden gang man besøger hende. er normal GP, med en del gennemtræk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ulrik levere 19 Skrevet 8. Januar, 2019 wayfarer skrev, for 42 minutter siden: Yep, været der, hun er fræk til start, men doven anden gang man besøger hende. er normal GP, med en del gennemtræk Tak for dit svar--super. hvad betyde GP,, så første gang er ok---hvad kan man med hende --??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest wayfarer Skrevet 8. Januar, 2019 GP er girl prostitute, eller luder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ulrik levere 19 Skrevet 8. Januar, 2019 wayfarer skrev, for 4 timer siden: GP er girl prostitute, eller luder besøgte du hende --hjemme hos hende ?? så kan jeg jo spare hotel værelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ulrik levere 19 Skrevet 8. Januar, 2019 ulrik levere skrev, for 3 timer siden: ikk ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capitan 149 Skrevet 8. Januar, 2019 wayfarer skrev, for 10 timer siden: GP er girl prostitute, eller luder GlædesPige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ulrik levere 19 Skrevet 8. Januar, 2019 Capitan skrev, for 6 minutter siden: GlædesPige. Glædespige lyder bedre --tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ulrik levere 19 Skrevet 8. Januar, 2019 ulrik levere skrev, Lige nu: Glædespige lyder bedre --tak har du truffet hende ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest wayfarer Skrevet 9. Januar, 2019 Ja vi kan godt sige glædespige, lyder meget nobelt, den køber jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Balshoi 854 Skrevet 9. Januar, 2019 wayfarer skrev, for 19 timer siden: GP er girl prostitute, eller luder Jeg kan nu bedre lide "oversættelsen" Glædes Pige Mvh Balshoi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ulrik levere 19 Skrevet 9. Januar, 2019 er der ikke flere der har besøgt hende ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ulrik levere 19 Skrevet 21. Februar, 2019 er hun stadig aktiv--hendes profil er der stadig--men hun har ikke svaretmig i lang tid---nogen der ved noget ?? ulrik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 22. Februar, 2019 ulrik levere skrev, for 14 timer siden: er hun stadig aktiv--hendes profil er der stadig--men hun har ikke svaretmig i lang tid---nogen der ved noget ?? ulrik På hende!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ulrik levere 19 Skrevet 22. Februar, 2019 Klumb skrev, for 5 timer siden: På hende!! vil jo også gerne , på hende--men jeg tror at hun enten ikke er aktiv mere--eller har lavet en anden profil ????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg