Better-late-than-never 19 Skrevet 8. Januar, 2019 Hej, Jeg planlægger en lille tur til Berlin. Er der nogen herinde der kan give mig en update på Sexparty / GangBang scenen i Berlin. Jeg har herinde læst om Erlebniswohnung og Anni Porsche Men det er efterhånden nogle noget gamle indlæg - så nye indtryk eller helt nye forslag modtages gerne. På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
viiiilmedbryster 8 Skrevet 22. Februar, 2019 Følger lige op på denne i håbet om en update fra Berlin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
khans 47 Skrevet 24. Februar, 2019 jeg håber nogen kan opdatere på berlin. skal derned i næste uge og savner gode adresser Khans Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
s.f.s 60 Skrevet 26. Februar, 2019 jeg tager til Berlin sidst på ugen, - regner med at besøge Erlebnis Wohnung. Jeg besøgte stedet i sommers, men fik ikke givet referat. Det var over al forventning. Det var blevet sat mere i system end gangen før jeg var der. Aktive tider og pauser der er til at forstå. de to piger var utrolig aktive den tid de var i rummene. jeg holder mig som regel tilbage til sidst, hvor man så i sidste tilfælde fik pigen helt for sig selv :-)) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg