Hop til indhold
mr. sving

Kan kun anbefale denne pige (Kruså/Sønderjylland):

Recommended Posts

Ved ikke lige hvor dybt jeg skal bore om hende.

Trods det hun har lidt ekstra kilo på sidebenene er hun ganske fast i købet. Har faste bryster der ligger godt i hænderne. Hun er med på det meste. Og fissen er så stram at man føler sig udtømt i flere dage derefter.

Jeg kan faktisk ikke sige noget negativt.

Men har man ikke tid i dag.....så kan der jo skrives til mail-adressen og måske laves en aftale på et andet tidspunkt (uden jeg vil garantere noget, men det er da et forsøg værd).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rygtet siger at hun formentlig leger igen på onsdag. Men hold øje med annoncelight.dk. Der kommer en annonce hvis hun leger med angivelse af hvilken dag.

Så må er jo håbes på at sygdom ikke kommer i vejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

det er da ikke lige der man skal komme til som nummer 3 eller 4. det ville da blive noget klistret noget. føj da.

så hellre en kold fadbamse. :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er da ikke lige der man skal komme til som nummer 3 eller 4. det ville da blive noget klistret noget. føj da.

så hellre en kold fadbamse. :roll:

Hvis man da ellers skulle det, så nedlå jeg veto for at være nr. 1....... :P

Ellers kan det sgu være lige meget.... ;)

Men ellers pøj pøj til de der vil afsted, og husk boksehanskerne, der bliver brug for dem i køen ved døren, for at stå forrest.... :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...