Hop til indhold
Frække Tanja

En flink vinder af kalenderen

Recommended Posts

Hej alle. 

Hensetyven vandt den 9. Dec i min kalender og da han ikke har mulighed for at indløse og alt til julekalenderen er smidt ud har jeg valgt at trække en ekstra vinder i Gokkesokken, da hensetyven ønskede en anden kunne få glæde af hans gevinst. 

Så jeg imødekommer hans ønske på denne måde og trækker en ekstra vinder i januar. 

Kys fra Tanja 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hot66 skrev, for 2 minutter siden:

Hej Frække Tanja 

 

Kan man nå og være med ?

Du kan godt nå at være med. 

Man skal følge mig inden 10 dage før slut på måneden og er så med fra der. I efterfølgende måned. Føler man først efter deadline går der yderligere en måned før man er med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 34 minutter siden:

Hej alle. 

Hensetyven vandt den 9. Dec i min kalender og da han ikke har mulighed for at indløse og alt til julekalenderen er smidt ud har jeg valgt at trække en ekstra vinder i Gokkesokken, da hensetyven ønskede en anden kunne få glæde af hans gevinst. 

Så jeg imødekommer hans ønske på denne måde og trækker en ekstra vinder i januar. 

Kys fra Tanja 

Haloooo frække Tanja 

Tak for at dele,,, så blev det alligevel februar allerede i januar,,, 

Hun taler godt nok hurtigt Idag,,eller er det bare mig :),,,,,, måtte lige se / høre  klippet  igen for at forstå være opdateret, ja det går ikke så hurtigt herhjemme 

Lidt øv at det er blevet "smidt ud",, kunne være rart at se lidt hjemmevideo :rolleyes:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hot66 skrev, for 27 minutter siden:

Er noget ny i det her men jeg trykkede på følg mig og det er vel det ?

 

;):)

Nej kan ikke se dig på listen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...