Hop til indhold
Cille leger

En hjemmeside hvor jeg kan sælge billeder og sexvideoer?

Recommended Posts

Hejsa.

Er der nogen der ved om der findes en dansk hjemmeside hvor jeg kan sælge nøgenbilleder og sexvideoer til privatpersoner? :)
Er en studerende pige der gerne vil prøve at få lidt penge ind ved siden af studiet. :)

Har forsøgt mig på annoncelight, men der må man ikke sælge film og billeder.

På forhånd tak og god aften :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Dit  budskab  er  jo  kommet  ud  herinde. 

Synes  jeg  med  jævne  mellemrum  bliver  kontaktet  af  mænd  der  efterspørger både  fotos  og  videoer, som  jeg  må  afvise.  

God  fornøjelse med  salget 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ManyVids er verdens største portal for piger, mænd og par, der ønsker at sælge billeder, film, undertøj osv. 

De har p.t. 2.2 millioner betalende medlemmer og mere end 1000 aktive modeller.

Du fastsætter selv prisen på dine varer og de tager en lavere provision end både dkwebcam og cam4. 
Samtidig håndterer de betalingen og står for al kundeservice. Har selv handlet derinde flere gange :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu sidder der en masse fyre på dkwebcam og forsøger på at få alt gratis og en stor del kommer ind uden kr på kontoen.

men laver du en masse dirty film og billeder samt sælger dit undertøj, så kan det godt ske at du kan lave 1000 kr om mdr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Sødtøs skrev, for 6 minutter siden:

nu sidder der en masse fyre på dkwebcam og forsøger på at få alt gratis og en stor del kommer ind uden kr på kontoen.

men laver du en masse dirty film og billeder samt sælger dit undertøj, så kan det godt ske at du kan lave 1000 kr om mdr.

Formår man ikke at flirte og friste kunderne til at bruge penge, så er webcam nok ikke den rette løsning. 

På ManyVids har man generelt ingen kontakt med kunderne. Man uploader video og billeder, så sørger sitet for at håndtere betalingen og levere billeder/videoer. 

Samtidig er der et stort antal kunder, der er der for at købe amatørvideoer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JMcClane skrev, for 15 minutter siden:

Formår man ikke at flirte og friste kunderne til at bruge penge, så er webcam nok ikke den rette løsning. 

På ManyVids har man generelt ingen kontakt med kunderne. Man uploader video og billeder, så sørger sitet for at håndtere betalingen og levere billeder/videoer. 

Samtidig er der et stort antal kunder, der er der for at købe amatørvideoer. 

Nu har jeg været på dkwebcam i snart 6 mdr og har oplevet en del fyre som træder ind i mit gratis chat uden en kr på kontoen og plage om at jeg skal vise mig nøgen.

det er ifølge siden forbudt og gøre det samt en stor del af fyre der spørger efter og skulle mødes.

og i den tid jeg har været der, har jeg ca tjent godt og vel 2000kr. 

Jeg er ikke længere aktiv derinde for det er spild af tid og energi.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Camming kan være en rigtig god forretning..... men det er ikke for alle. 

Nogle af pigerne på dkwebcam laver rigtigtig gode penge ;) Problemet med dkwebcam er at antallet af potentielle kunder er relativt begrænset.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JMcClane skrev, for 1 minut siden:

Camming kan være en rigtig god forretning..... men det er ikke for alle. 

Nogle af pigerne på dkwebcam laver rigtigtig gode penge ;) Problemet med dkwebcam er at antallet af potentielle kunder er relativt begrænset.

Ja det har du ret i og disse piger sidder der 24/7. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er faktisk ikke dem, der tjener mest ;)

Eksempelvis laver Ajay enormt gode penge på dkwebcam. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cille leger skrev, for 4 timer siden:

en dansk hjemmeside

Ikke dansk - men du kan udelukke brugere fra f.eks. dk:

https://chaturbate.com/

Det kunne også være en fordel - og du behøver ikke engang skrive, hvilket land du kommer fra - eller bare selv opdigte et som f.eks.: Cilleya ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

På myfreecams.com kan du lave livecam, og på den tilknyttede mfcshare kan du sælge video og billeder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...