Hop til indhold
Aarhusfyr1974

Saskya i Randers

Recommended Posts

Aarhusfyr1974 skrev, for 1 time siden:

Er der nogen der har været her og kan berette lidt om stedet, pigen og servicen ?

og om billeder er ægte

https://annoncelight.dk/showad/228986

Jeg ville være skeptisk......billeder går iflg. den russiske søgemaskine Yandex igen i adskillige annoncer gennem årene og alle med forskellige ophavsland. I nogle annoncer er hun fra Rumænien, Andre igen Portugal osv. osv.......her er nok tale om runde-trunte-omgangs-genbrug-billeder hvor en pige napper et fotoserie fra en anden og så kører møllen....

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 13 timer siden:

Jeg ville være skeptisk......billeder går iflg. den russiske søgemaskine Yandex igen i adskillige annoncer gennem årene og alle med forskellige ophavsland. I nogle annoncer er hun fra Rumænien, Andre igen Portugal osv. osv.......her er nok tale om runde-trunte-omgangs-genbrug-billeder hvor en pige napper et fotoserie fra en anden og så kører møllen....

Jeg har besøgt Saskya 3 gange, da hun i sommers var at træffe i Esbjerg. Og nej, billederne er ikke af hende, men med lidt god vilje kan de måske godt ligne lidt. Hun er en flot slank pige med et kønt ansigt, og er bestemt et besøg værd. Jeg har kun besøgt hende i Esbjerg, så kan ikke kommentere på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pillerfinger skrev, for 3 timer siden:

Jeg har besøgt Saskya 3 gange, da hun i sommers var at træffe i Esbjerg. Og nej, billederne er ikke af hende, men med lidt god vilje kan de måske godt ligne lidt. Hun er en flot slank pige med et kønt ansigt, og er bestemt et besøg værd. Jeg har kun besøgt hende i Esbjerg, så kan ikke kommentere på stedet.

Ja måske nok, men det er stadig forkert og ulovligt at bruge falske billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Saskya’s billeder er ikke af hende, men hun er en smaddersød og smilende ung pige, formentlig fra Rumænien. Til trods for, at hun ikke er den på billederne, er der en vis lighed. Hun yder god service og du vil være yderst tilfreds med aftalen, er jeg sikker på. Hun træffes som regel med to til tre andre piger på en adresse ved Skelvangsvej, hvor jeg besøgte hende sidste år. Prøv det - priserne i Randers er pt blevet meget attraktive og på Københavner niveau, så der er ikke så meget at overveje :-)

Giv os en melding når du har været der, tak.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Saskya :-)

nej det er ikke hende på billederne, men hun er smaddersød, har en god krop og dejlige faste B skåls bryster, og hun yder en super god service .

så thumps up herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...