stein 351 Skrevet 7. Januar, 2019 Jeg kan ikke lave links, hun er let at finde på annoncelight. Besøgte hende idag. Det var en dejlig oplevelse alt i alt. Hun beskriver sig som "very tall". Det er hun da gudskelov ikke, helt gennemsnitlig dansk pigehøjde. Hun skriver at billederne er ægte, og endda uden make up, og det er fuldstændigt rigtigt! De er endda ikke taget på en god, dag som det ofte ses, snarere en dårlig dag, - hun er rigtig køn og sød irl. Store ægte bryster, nok en d-skål (jeg er ikke så god til præcis den bogstavleg) med dejligt store areola, smal talje (som billederne viser) og dejligt runde hofter, en feminint fyldig bag, og ditto lår. En mis (synes ikke fisse passer her) hvor de ydre læber dækker de indre indtil benene bliver godt spredt. Ikke fotomodelflot, men nabodatterlækker. Store smukke brune øjne, et kønt og sødt ansigt, sød og imødekommende. Hvor tit får en 3/4 gammel mand lov til at nyde at være sammen med med en af drømmepigerne fra ungdommen. I ren overstadighed fra min side aftalte vi 1 time med megafransk og 2 sprøjt. Et bad sammen først som hun selv beskriver i annoncen, dog uden fransk i badet, men hun er ganske imødekommende så andre kan sikkert få det som de vil. Sexen god, hun forsøger at gøre det til en god dag for en. Efter superfransk med lidt tænder, lidt forskellige stillinger, sluttede jeg med mega. Så spurgte den søde om jeg ville have massage, og ja tak. Dejligt, men ikke meget terapi i det. Ej heller da hun spurgte om jeg ville massere hende lidt, men det gav mig lidt tid i himmerige, tænk sig at få lov til at massere ryggen og røven på sådan en superfeminint skabt ung kvinde. Så et lille forsøg på at få den nu lille klar til anden omgang som ikke lykkes, og en stille konklusion om at det var en dejlig idag som den er. Også selvom jeg ikke kunne udnytte alt hvad jeg betalte for. Udseende: jeg ville egentlig skrive 9,5 men blot lidt realisme - ja så er hun jo egentlig 10. Sexen: Dejligt med nogle mangler. 8 Stedet: Et af mine ynglingsteder i Odense, diskret men idag var der dog lidt mørkt. Mørket faldt på udenfor, og gardinet var meget tykt, og der var kun en lampe på værelset som ikke gav nok lys til at jeg kunne nyde alle de skønne detaljer: 8,5 Gentagelsesfare. JA! Og som så mange skriver; vær sød ved hende - der er åbenbart mange der ikke er det siden det er nødvendigt at skrive det så ofte 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Turnier 402 Skrevet 7. Januar, 2019 Tænker det må dette uskyldige lam du har besøgt! https://annoncelight.dk/showad/260057 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 7. Januar, 2019 Turnier skrev, for 2 timer siden: Tænker det må dette uskyldige lam du har besøgt! https://annoncelight.dk/showad/260057 Jep. Tak. Dejlig pige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3274 Skrevet 8. Januar, 2019 stein skrev, for 21 timer siden: Jeg kan ikke lave links, Så må du jo havde det lært ! Der er flere tråde om hvordan med gør, på sitet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 9. Januar, 2019 Pite skrev, for 13 timer siden: Så må du jo havde det lært ! Der er flere tråde om hvordan med gør, på sitet. Det er nyt for mig at der er skolepligt her på siden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 9. Januar, 2019 stein skrev, 1 time siden: Det er nyt for mig at der er skolepligt her på siden Der er vel som sådan ikke skolepligt her på siden. Men skal vi have noget ud af andres anmeldelser er det rart hvis der kommer et link med så vi ved hvem der snakkes om. Lad os høre om du bruge smartphone med Android, IOS, Windows PC eller noget helt andet. Så er jeg sikker på der er nogen der vil give dig en hurtig lektion i hvordan du gør. Det er slet ikke så svært. :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman Panda 75 Skrevet 9. Januar, 2019 Er der egentligt forbud mod at sætte pigernes billeder i sine anmeldelser? jeg tænker at en anmeldelse mister sin værdi når annoncen slettes og hun kommer tilbage og laver en ny. Nogle gange bliver man i tvivl om en gammel anmeldelse handler om en pige med samme navn der har en aktuel annonce... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest rshumi Skrevet 15. Januar, 2019 Har selv besøgt hende og hun er pengene værd. Sød, charmende, dejlige bryster og hun er en sexkilling i sengen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The human 36 Skrevet 16. Januar, 2019 Hun ser dejlig ud. Men er hun ikke pt. I Århus eller er jeg helt væk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sss 17 Skrevet 16. Januar, 2019 (edited) Det er helt rigtig hun rejste i søndags Redigeret 16. Januar, 2019 af sss 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg