Hop til indhold
stein

Christal Odense

Recommended Posts

Jeg kan ikke lave links, hun er let at finde på annoncelight. Besøgte hende idag. Det var en dejlig oplevelse alt i alt. Hun beskriver sig som "very tall". Det er hun da gudskelov ikke, helt gennemsnitlig dansk pigehøjde.

Hun skriver at billederne er ægte, og endda uden make up, og det er fuldstændigt rigtigt!  De er endda ikke taget på en god, dag som det ofte ses, snarere en dårlig dag, - hun er rigtig køn og sød irl. Store ægte bryster, nok en d-skål (jeg er ikke så god til præcis den bogstavleg) med dejligt store areola, smal talje (som billederne viser) og dejligt runde hofter, en feminint fyldig bag, og ditto lår. En mis (synes ikke fisse passer her) hvor de ydre læber dækker de indre indtil benene bliver godt spredt.  Ikke fotomodelflot, men nabodatterlækker. Store smukke brune øjne, et kønt og sødt ansigt, sød og imødekommende. Hvor tit får en 3/4 gammel mand lov til at nyde at være sammen med med en af drømmepigerne fra ungdommen.

I ren overstadighed fra min side aftalte vi 1 time med megafransk og 2 sprøjt. 

Et bad sammen først som hun selv beskriver i annoncen, dog uden fransk i badet, men hun er ganske imødekommende så andre kan sikkert få det som de vil.

Sexen god, hun forsøger at gøre det til en god dag for en. Efter superfransk med lidt tænder, lidt forskellige stillinger, sluttede jeg med mega.

Så spurgte den søde om jeg ville have massage, og ja tak. Dejligt, men ikke meget terapi i det. Ej heller da hun spurgte om jeg ville massere hende lidt, men det gav mig lidt tid i himmerige,  tænk sig at få lov til at massere ryggen og røven på sådan en superfeminint skabt ung kvinde. Så et lille forsøg på at få den nu lille klar til anden omgang som ikke lykkes, og en stille konklusion om at det var en dejlig idag som den er. Også selvom jeg ikke kunne udnytte alt hvad jeg betalte for.

Udseende: jeg ville egentlig skrive 9,5 men blot lidt realisme - ja så er hun jo egentlig 10.

Sexen: Dejligt med nogle mangler. 8

Stedet: Et af mine ynglingsteder i Odense, diskret men idag var der dog lidt mørkt. Mørket faldt på udenfor, og gardinet var meget tykt, og der var kun en lampe på værelset som ikke gav nok lys til at jeg kunne nyde alle de skønne detaljer: 8,5

Gentagelsesfare. JA!

Og som så mange skriver; vær sød ved hende - der er åbenbart mange der ikke er det siden det er nødvendigt at skrive det så ofte

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 21 timer siden:

Jeg kan ikke lave links,

Så må du jo havde det lært ! Der er flere tråde om hvordan med gør, på sitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 13 timer siden:

Så må du jo havde det lært ! Der er flere tråde om hvordan med gør, på sitet.

Det er nyt for mig at der er skolepligt her på siden

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, 1 time siden:

Det er nyt for mig at der er skolepligt her på siden

Der er vel som sådan ikke skolepligt her på siden. Men skal vi have noget ud af andres anmeldelser er det rart hvis der kommer et link med så vi ved hvem der snakkes om.
Lad os høre om du bruge smartphone med Android, IOS, Windows PC eller noget helt andet. Så er jeg sikker på der er nogen der vil give dig en hurtig lektion i hvordan du gør. Det er slet ikke så svært. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der egentligt forbud mod at sætte pigernes billeder i sine anmeldelser?

 

jeg tænker at en anmeldelse mister sin værdi når annoncen slettes og hun kommer tilbage og laver en ny. Nogle gange bliver man i tvivl om en gammel anmeldelse handler om en pige med samme navn der har en aktuel annonce...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rshumi

Har selv besøgt hende og hun er pengene værd. Sød, charmende, dejlige bryster og hun er en sexkilling i sengen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...