Hop til indhold
whufc69

piger fra midtfyn

Recommended Posts

Var hos pigerne igår, og tror alderen passer meget godt.. Det foregår i en gammel campingvogn der har set bedre tider..

Havde bestilt fransk, men det var nu mere hånd og måtte nærmest guide dem til at sutte.. De gjorde det okay, og jeg fik afleveret på brysterne af dem ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

de er mindreårige så pas på det er ulovligt. ved ikke hvorfor man ikke må advare eller skrive de er under ?? år når det er tilfældet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Veludrustet!

Et godt råd kunne være at slette dit seneste indlæg.. :)

§ 7. Det er forbudt at skrive eller antyde at massagepigen er under det fyldte 18 år.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Man skal vist være en smule pedo-bear hvis man vælger at besøge disse unger piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pedo-bear :?: Hmm..... nyt udtryk jeg ikke kendte!

Men, ikke at jeg har noget imod at besøge unge piger (+18), men syntes de 2-3 gange jeg har gjort det med piger på en 19-21 år...er det altid endt som en fiasko!

Personligt, syntes jeg da heller ikke deres "tilbud" ser indbydene ud og er altså ikke til tatoveringer på så unge kvinder, men de har da nogle pæne bryster! Men derfra og så til at besøge dem, nej tak :D

Samt i en campingvogn......???? Come on!!!! Måske er jeg bare blevet lidt for magelig (læs: luksusdyr) hvis jeg forventer en ordenlig seng :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal vist være en smule pedo-bear hvis man vælger at besøge disse unger piger.

Enig, hvis man antager at alle sexkunder er gamle tykke mænd i beskidt netundertrøje og ølmave.

Men hvad nu hvis en 19 årig fyr besøger dem?

Come on, lad os nu droppe alle de fordomme. Det er derfor forbudsfolket får medvind nogen steder.

Jeg har INGEN plan om at besøge de piger. Ikke så meget pga af alderen, men mere pga det med campingvognen. Havde jeg mødt pigerne på en af de etablerede pæne klinikker i KBH og de havde stået som 21 årige, så havde nok været frisk, hvis de virkede som om de var mentalt klar på hvad de lavede. Jeg tror ikke på jeg kan se forskel på en 18 årig og en 21 årig kl 0100 efter en bytur i dæmpet belysning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig, hvis man antager at alle sexkunder er gamle tykke mænd i beskidt netundertrøje og ølmave.

Men hvad nu hvis en 19 årig fyr besøger dem?

Ja, så havde det da været lidt nemmere at acceptere, når kontrasten ikke er alt for stor, til de helt unge piger.

Men hvor mange tror du der er i den alder?

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Pedo-bear :?: Hmm..... nyt udtryk jeg ikke kendte!

Men, ikke at jeg har noget imod at besøge unge piger (+18), men syntes de 2-3 gange jeg har gjort det med piger på en 19-21 år...er det altid endt som en fiasko!

Personligt, syntes jeg da heller ikke deres "tilbud" ser indbydene ud og er altså ikke til tatoveringer på så unge kvinder, men de har da nogle pæne bryster! Men derfra og så til at besøge dem, nej tak :D

Samt i en campingvogn......???? Come on!!!! Måske er jeg bare blevet lidt for magelig (læs: luksusdyr) hvis jeg forventer en ordenlig seng :lol:

Forklaring:

http://en.wikipedia.org/wiki/Pedobear

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...