Hop til indhold
BigBoyYaRight

Jasmin Thai Massage i Frederikshavn

Recommended Posts

Efter at have læst et par indlæg fra en bruger her på sitet om denne massageklinik tog jeg idag chancen efter også at have set denne annonce: https://annoncelight.dk/showad/250732

Kom der for både at få massage og så lidt hygge bagefter ligesom for at få gang i blodstrømmen.

De var to thai piger men jeg så kun den ene og det var hende fra billederne på annoncen pånær det ene. Hun var virkelig sød, smilende og venlig og sagde hun hed Natacha, som også stod i annoncen. Jeg var lidt nervøs men det fik hun mig hurtigt over. Hun bad mig tage tøjet af men da det gik lidt langsomt satte hun sig nøgen og smilende på sengen og ventede.  

Det var første gang jeg fik massage og må indrømme jeg blev noget søvnig af det men vågnede lidt op da hun satte sig på ballerne og ligesom afsluttede ryggen. Så blev jeg vendt om, blev kælet lidt for pivert og fik en gang mund. Det føltes dejlig og måttet gerne have varet lidt længere men derefter fik jeg en ordentlig omgang og det samme fik hun. Hun var smilende og indlevende hele vejen igennem så jeg endte med at være meget imponeret. 

Hvis det er sådan hver gang kunne det godt gå hen og blive dyrt i længden for mig men jeg prøver alligevel igen snart i fremtiden for jeg kan varmt anbefale Natacha og tak til Muren herinde som fik mig overtalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at være lukket brat i mange måneder kom der annonce igen på annonce light. Var forbi i sidste uge for at se hvem de 2 nye unge piger var, som der står i annoncen. Der var kun en ældre dame. Lidt halvsur i det så fik bare massage som dog var udemærket og gik så hurtigt igen. Kan ikke anbefale stedet længere da det er noget af en fælde at skrive 2 nye piger som begge er unge smukke thaipiger med lækre kroppe og så sidder der en ældre dame.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigBoyYaRight skrev, for 19 timer siden:

Efter at være lukket brat i mange måneder kom der annonce igen på annonce light. Var forbi i sidste uge for at se hvem de 2 nye unge piger var, som der står i annoncen. Der var kun en ældre dame. Lidt halvsur i det så fik bare massage som dog var udemærket og gik så hurtigt igen. Kan ikke anbefale stedet længere da det er noget af en fælde at skrive 2 nye piger som begge er unge smukke thaipiger med lækre kroppe og så sidder der en ældre dame.

Korrekt , blev også mødt i døren af en halvsur kvinde ,allerede her sagde jeg nej tak og vente om , Priserne i denne her by er i mine øjne også skruet op. !!

Gik videre til Bualuang , hvor prisen også er i top , men massagen til UG , hun er sød og meget professionel , kan anbefales hvis du ønsker god massage i Frederikshavn ,men husk kun massage ! Kan du have en god dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal opholde mig et par ugen i det nordlige omkring Frederikshavn , så håber nogle kan anbefale mig det  bedste Thai massage i området ,massage delen er meget vigtigt for mig ,men går ikke af vejen for mere hvis kemien er der !

Del dette indlæg


Link til indlæg

til den glade murer , Nej som jeg skrev var der en rimelig sur ældre kvinde der åbnede døren. . Så  jeg opgav , men går udfra det var ejeren , som du før har skrevet levere varen .

Du  opgav hendes alder i 2016 til ca. sidst i 30erne! hvis det er hende jeg mødte , så min erfaring i Thai verdenen er i dag over 50 nok sidst i 50erne ,

For info , forlangte hun 500 for en times massage og konstaterede uden jeg spurgte ;; KUN MASSAGE !!   . mener vi her er ude i overpriser også selvom det er godt !

gennemsnit priser her i landet hvad jeg har set og prøvet er 350 for 1 times god massage , husk jeg skrev god massage !

Måske du kender andet i området , for så er jeg meget lydhør . god dag til dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...