Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg mødte hende i et solcenter til et blow men da jeg fik bukser ned og stod der med min storhed så tog hun pengene og løb 

Så jeg kan ikke anbefale hende men håber der er andre der er mere heldig 

Tror billeder er gode nok men lidt svært at se 

For mig virker hun som en sugarbab som bare vil lave nogle hurtigt penge 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg før har sagt , lad være at betale før behandling er slut !!! jeg betaler som sagt ikke en tandlæge eller kiropraktor ,

eller fysioterapist før jeg har fået hvad jeg kom for !! hvor nemt kan det være . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 2 timer siden:

Som jeg før har sagt , lad være at betale før behandling er slut !!! jeg betaler som sagt ikke en tandlæge eller kiropraktor ,

eller fysioterapist før jeg har fået hvad jeg kom for !! hvor nemt kan det være . 

Kan forestille mig du ikke får ret meget købefisse, meget få piger går med til at vente til bagefter med betalingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

desværre ikke korrekt , men,  jeg som jeg før har sagt,  går mest til Thai massage hvor man sommetider udvider massagen med ekstra .

Indtil videre er det få steder ,jeg har forladt på grund af betaling før behandling ! 

Og når jeg er her i New Zealand , går jeg til min faste massør , hvor tilliden er opbygget fra begyndelsen , og den er gengældt .

have en god dag ,mange hilsner fra en dejlig sensommer aften hernede 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 3 timer siden:

desværre ikke korrekt , men,  jeg som jeg før har sagt,  går mest til Thai massage hvor man sommetider udvider massagen med ekstra .

Indtil videre er det få steder ,jeg har forladt på grund af betaling før behandling ! 

Det vil jeg til dels give dig ret i, men der findes altså en del steder hvor man intet får før man har betalt. Kommer også et sted hvor jeg på trods af skilt på væggen "betaling inden massagen påbegyndes" betaler når jeg er færdig. Men det må jeg jo bare tage som et tegn på at hun stoler på mig.
Forstår også så rigtigt godt de piger der vil have betalingen inden. Hvad skal forhindre at kunden bare går sin vej når det er overstået?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@tronheim Må jeg komme med lidt kommentar fra vores side som massør også. Desværre har vi oplevet lidt for tit at personer gerne vil snyde med betaling. Det er meget svært at se fra start hvem vil gerne snyde og hvem er ærlig. Vi har personer stikker af efter behandling, personer snyde med MobilePay, personer kravle ud af vindue på toilet og personer vil ikke betale aftalt pris alligevel. Derfor mere nemt at klare med betaling inden behandling. Selvfølgelig mest vigtigt med kunder man ikke kender så godt. 

Du skriver om tandlæger og kiropraktor. Lidt svært at sammenligne tror jeg. Der giver du tit dit sundhedskort som sikkerhed de kan finde dig hvis du laver noget dårligt til dem. Og ved ikke hvor mange som diskutere med tandlæge om pris efter behandling. Når snakker om ikke betale efter behandling hvis du ikke er tilfreds må jeg foreslå snakke med din massør under behandling. Tit det er en time. Hvis du kan mærke det passer ikke til dig efter måske 15 minutter behøver ikke vente til færdig med at snakke. Må gerne fortælle hvad du ønsker så det kan blive bedre til dig.

Håber du forstår hvad jeg mener. Jeg godt forstå hvad du mener også. Bange for nogen er ligeglad med at give god behandling hvis du allerede har betalt. Men for os god behandling er mere vigtigt til vores kunder så du måske ønsker at komme tilbage til os når du ønsker massage en anden gang.

Mvh

Sabai Dee Thai Massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en gang GLEMT at betale, så på vej ud af døren..  BETALING..

Hvor blev jeg flov...

Plejer altid at betale kontant, inde behandling..

Før Eroguide...

Har en gang, brokket mig, efter ca. 15 min behandling, måtte ikke røre pigen og røret blev høvlet af med hånden.. fik det stoppet!!!  så forlangte,  jeg og fik mine penge retur, og blev bedt om at forlade stedet..

Kom der ikke igen!!! 

Sexeren

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sabai Dee skrev, for 19 timer siden:

@tronheim Må jeg komme med lidt kommentar fra vores side som massør også. Desværre har vi oplevet lidt for tit at personer gerne vil snyde med betaling. Det er meget svært at se fra start hvem vil gerne snyde og hvem er ærlig. Vi har personer stikker af efter behandling, personer snyde med MobilePay, personer kravle ud af vindue på toilet og personer vil ikke betale aftalt pris alligevel. Derfor mere nemt at klare med betaling inden behandling. Selvfølgelig mest vigtigt med kunder man ikke kender så godt. 

Du skriver om tandlæger og kiropraktor. Lidt svært at sammenligne tror jeg. Der giver du tit dit sundhedskort som sikkerhed de kan finde dig hvis du laver noget dårligt til dem. Og ved ikke hvor mange som diskutere med tandlæge om pris efter behandling. Når snakker om ikke betale efter behandling hvis du ikke er tilfreds må jeg foreslå snakke med din massør under behandling. Tit det er en time. Hvis du kan mærke det passer ikke til dig efter måske 15 minutter behøver ikke vente til færdig med at snakke. Må gerne fortælle hvad du ønsker så det kan blive bedre til dig.

Håber du forstår hvad jeg mener. Jeg godt forstå hvad du mener også. Bange for nogen er ligeglad med at give god behandling hvis du allerede har betalt. Men for os god behandling er mere vigtigt til vores kunder så du måske ønsker at komme tilbage til os når du ønsker massage en anden gang.

Mvh

Sabai Dee Thai Massage

Hejsa og tak for  feedback , du har nok   til dels ret , jeg er bare ikke mere så erfaren med mentaliteten i DK ,da jeg, de sidste mange år har været udenlands dansker.

Kan godt se de sidste 10 til 15 år ,at folk i DK bliver mere og mere egoistiske  og ligeglade med hinanden . Jeg er fra en tid hvor vi også i Danmark kunne lade bil nøglen ,

blive i bilen , når vi handlede mm . dette kan vi stadig her hvor jeg er, nemlig New Zealand Nord Øst . Var i DK fra maj til dec og gik ca til massage 1 gang om ugen ,som jeg altid gør . prøvede omkring  6  for mig nye steder i DK  og har kun en gang blevet spurgt om at betale før behandling . 3 af stederne blev mine favoritter i DK, og kommer helt sikkert tilbage  næste  gang jeg vender snuden hjem til fødelandet :  Info,  jeg er lige rundet 60 men  prøver at beholde et åbent sind overfor mine omgivelser .

Vil prøve at finde forbi dig ,næste gang jeg er i DK , er tit og ofte i Odense, når jeg er i DK . Håber så du selv vil give mig massagen .

Kan du have det godt og alt det bedste fra mig  

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 1 time siden:

Hejsa og tak for  feedback , du har nok   til dels ret , jeg er bare ikke mere så erfaren med mentaliteten i DK ,da jeg, de sidste mange år har været udenlands dansker.

Kan godt se de sidste 10 til 15 år ,at folk i DK bliver mere og mere egoistiske  og ligeglade med hinanden . Jeg er fra en tid hvor vi også i Danmark kunne lade bil nøglen ,

blive i bilen , når vi handlede mm . dette kan vi stadig her hvor jeg er, nemlig New Zealand Nord Øst . Var i DK fra maj til dec og gik ca til massage 1 gang om ugen ,som jeg altid gør . prøvede omkring  6  for mig nye steder i DK  og har kun en gang blevet spurgt om at betale før behandling . 3 af stederne blev mine favoritter i DK, og kommer helt sikkert tilbage  næste  gang jeg vender snuden hjem til fødelandet :  Info,  jeg er lige rundet 60 men  prøver at beholde et åbent sind overfor mine omgivelser .

Vil prøve at finde forbi dig ,næste gang jeg er i DK , er tit og ofte i Odense, når jeg er i DK . Håber så du selv vil give mig massagen .

Kan du have det godt og alt det bedste fra mig  

Vil bare sige at du helt klart skal besøge patty, stedet er rigtig  pænt og hun er en dejlig kvinde, intelligent, flot, super massage og rigtig god til den sidste del også hvis man vil havde det med :)

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...