Tyrkeren82 153 Skrevet 7. Januar, 2019 Håber der er nogen af jer der ved hvornår hun kommer igen jeg har ikke aflagt et besøg hos hende endu, men vil meget gerne efter jeg har læst alle de gode anmeldelser om hende https://annoncelight.dk/showad/255855 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller's Crossing 1969 Skrevet 7. Januar, 2019 Hun sagde til mig, at hun ville komme tilbage i februar for at studere, så det bliver nok sværere at få tid hos hende, kunne jeg forestille mig. Så det er bare med at være hurtig og samtidig spare rigeligt op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 7. Januar, 2019 (edited) Miller's Crossing skrev, for 13 minutter siden: Hun sagde til mig, at hun ville komme tilbage i februar for at studere, så det bliver nok sværere at få tid hos hende, kunne jeg forestille mig. Så det er bare med at være hurtig og samtidig spare rigeligt op Så hun kommer ikke tilbage for at prostituere? Men for at studere? Hvorfor vil det være sværere at få tid Redigeret 7. Januar, 2019 af Tyrkeren82 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller's Crossing 1969 Skrevet 7. Januar, 2019 Hun vil jo så kun tage imod mænd på deltid, da hun skal bruge tid på læsning og fremmøde på studiet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 7. Januar, 2019 Miller's Crossing skrev, for 18 minutter siden: Hun vil jo så kun tage imod mænd på deltid, da hun skal bruge tid på læsning og fremmøde på studiet. Det var ikke godt at det kun er på deltid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg